Aπεργιακό Δελτίο 5 Μάη 2010

Στην Αθήνα, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 11:00 στο Πεδίον του Άρεως, απ’ όπου και θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τη Βουλή. Την ίδια ώρα, σε ξεχωριστή συγκέντρωση στην πλατεία Ομονοίας καλεί το ΠΑΜΕ. O Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων και το  Δικτυο  Συνδικαλιστών Ριζοσπαστικής Αριστεράς καλεί προσυγκέντρωση  στις 10:30 στο Μουσείο (Πατησίων) και πορεία, στο Μουσείο επίσης καλλούν οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτκής αριστεράς (ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΕΚ κτλ) και αναρχικές συλλογικότητες.

Αντίστοιχες απεργιακές συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί σε όλη τη χώρα.

  • ► Τα νοσοκομεία θα δέχονται μόνο τα έκτακτα περιστατικά
  • ► Κλειστά θα παραμείνουν τα σχολεία
  • ► Οι υπηρεσίες των Δήμων και των Νομαρχιών θα υπολειτουργούν
  • ► Κλειστές θα παραμείνουν οι εφορίες και τα τελωνεία
  • ► Κλειστές θα είναι τα Ταμεία και οι υπηρεσίες του Δημοσίου
  • ► Στάση εργασίας από τις 11:00-15:00 θα πραγματοποιήσουν και οι υπάλληλοι της Βουλής
  • ► Οι δικαστικοί υπάλληλοι απεργούν, ενώ θα απέχουν από τα καθήκοντά τους και οι δικηγόροι
  • ► Κλειστά θα παραμείνουν τα καταστήματα, αλλά και οι τράπεζες

Πώς θα λειτουργήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Προβλήματα θα παρατηρηθούν στις μετακινήσεις, καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς θα πραγματοποιήσουν δρομολόγια μόνο από τις 10:00-16:00, προκειμένου να διευκολύνουν τη μετάβαση των διαδηλωτών στο κέντρο. Αναλυτικά:

  • •Καμία πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί από και προς ελληνικό αεροδρόμιο
  • •Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια
  • •Ακινητοποιημένες θα είναι οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ και του Προαστιακού
  • •Τραμ: Στάση εργασίας από τις 04:00-10:00 και από τις 16:00-01:00
  • •Μετρό, ΗΣΑΠ, Λεωφορεία και Τρόλεϊ θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 05-10:00 και από τις 16:00-12:00
  • •Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν και οι οδηγοί ταξί από τις 10:00-16:00

Απεργία και στα μέσα ενημέρωσης

Καμία είδηση δεν θα μεταδοθεί από τις 6 το πρωί της Τετάρτης, μέχρι και τις 6 το πρωί της Πέμπτης, λόγω της συμμετοχής των δημοσιογράφων στην 24ωρη απεργία που εξήγγειλε η ΠΟΕΣΥ. Κατόπιν αυτού ραδιόφωνα, τηλεοπτικοί σταθμοί και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες δεν θα μεταδίδουν ειδήσεις, ενώ καμία εφημερίδα δεν θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη.

Το απεργιακό δελτίο της Θεσσαλονίκης

Δύο στάσεις εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της γενικής απεργίας που κήρυξαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Η πρώτη στάση θα γίνει από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 8.30 το πρωί και η δεύτερη από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας.

Παράλληλα, οι ομοσπονδίες βιοτεχνικών σωματείων και επαγγελματιών εμπόρων Θεσσαλονίκης ανακοίνωσαν ότι θα κλείσουν τις επιχειρήσεις τους από τις 9 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Στην 24ωρη απεργία συμμετέχουν και οι δημοσιογράφοι της Μακεδονίας – Θράκης με απόφαση της ΕΣΗΕΜ-Θ.

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο και η Ένωση Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων καλούν σε συγκέντρωση στις 10.30 το πρωί έξω από το ΕΚΘ και το ΠΑΜΕ την ίδια ώρα στο άγαλμα του Βενιζέλου. Ενώ  Πρωτοβάθμια Σωματεία, οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και αναρχικές συλλογικότητες καλούν σε προσυγκέντρωση στην Καμάρα.

Εφόσον είμαστε μπροστά σε υπολογιστή (πράγμα λίγο δύσκολο σήμερα ομολογουμένως μιας και ο δρόμος μασ καλεί) θα ανανεώνουμε αυτό το άρθρο με τα νεότερα για τις πορείες. Εφόσος κάποιος απο εσάς που διαβάζει έχει νεότερα ας στέλνει ανταπόκριση.

Όλοι στο Δρόμο…

Jaquou Utopie
Short Link: http://wp.me/pPn6Y-Nk

114 thoughts on “Aπεργιακό Δελτίο 5 Μάη 2010

  1. “καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς θα πραγματοποιήσουν δρομολόγια μόνο από τις 10:00-16:00,
    προκειμένου να διευκολύνουν τη μετάβαση των διαδηλωτών στο κέντρο”

    😀
    merci!

  2. Στο Σύναγμα έγινε κόλαση. Πολυάριθμοι μπάτσοι και χημικά.
    Αποκεντρωθείτε από εκεί, καθώς αποτελεί μια χωροταξική “φάκα”.
    Το Μοναστηράκι μέχρι πρότεινος καθαρό.
    Δεν χρειάζεται να στριμοχνώμαστε όλοι στο κέντρο.
    Αποκεντρωθείτε ομαδικά και οργανωμένα. ΄Ετσι θα δυσκολέψουμε τους μπάτσους

  3. Με μισή καρδιά θα δώσω μια σύντομη αναφορά από Θεσσαλονίκη καθώς είμαι πολύ λυπημένος από τον θάνατο τριών ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

    Η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ήταν η μαζικότερη που έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια στη πόλη. Συγκρατημένες εκτιμήσεις δίνουν 15000 κόσμο ενώ άλλες δίνουν γύρω στις 18000. Σύντομα θα έχω καλύτερη εκτίμηση.

    Να προσθέσω πως κατά την διάρκεια της έγινε πέσιμο από δυνάμεις του ΠΑΜΕ σε εργοτάξιο που έκρυβε εργάτες αλλά δε γνωρίζω τη κατάληξη καθώς προχώρησα προς το Διοικητήριο.

    Επεισόδια με δακρυγόνα έγιναν κοντά στο Διοικητήριο και πλησίον του ΕΚΘ όμως δε γνωρίζω περισσότερα. Όποιος θέλει ας προσθέσει.

    Αυτά

  4. Αθήνα…
    Αμέτρητος κόσμος στο δρόμο.
    Εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτές και του ΠΑΜΕ και των πρωτοβάθμιων σωματείων και των άλλων οργανώσεων. Το κέντρο της Αθήνας βούλιαξε από τον κόσμο, δυσκολεύομαι να κάνω εκτίμηση, πολλοί μιλάνε για συμμετοχή συνολικά μεγαλύτερη και από την θρυλική κινητοποίηση κατά του Ασφαλιστικού (νόμος Γιαννίτση). Δεν μπορώ να σας περιγράψω την οργή.
    Η πορεία των πρωτοβάθμιων σωματείων πνίγηκε στα χημικά από νωρίς, ήδη από την αρχή της Σταδίου και ο χημικός πόλεμος συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια.
    Η είδηση για τους τρείς νεκρούς εργαζόμενους σε τράπεζα στο Σύνταγμα έχει κάνει το γύρω του κόσμου.
    Τεράστια θλίψη μετά από μία τέτοια κινητοποίηση να πρέπει να κλάψεις για ανθρώπους…

  5. Τρεις είναι οι νεκροί. Τρεις ΑΘΩΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, που κάποιοι τους βάλανε σε μια πιθανή παγίδα θανάτου. Ξέρανε θα υπάρχει πολύς κόσμος. Ξέρανε ότι θα πεφτανε μολότοφ. Ξέρανε ότι θα πέφτανε μολότοφ και όχι μόνο από αναρχικούς. Ξέρανε ότι τίποτε δεν είναι πιο ΜΙΣΗΤΟ αυτό το διάστημα στην Ελλάδα από τις Τράπεζες. ΞΕΡΑΝΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ 50-50 ΝΑ ΚΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!
    Και αφήσανε κόσμο μέσα.
    Και μετά άνοιξαν υπό την πίεση του θανάτου τα “απεργούντα” κανάλια. Για να “ενημερώσουν” αυτό που το έμαθε η Ελλάδα μέσα απ’ το ίντερνετ.
    Και να μας πουν ΠΡΟΣΕΧΤΕ, ΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!
    Τρέμω ακόμα τώρα που πληκτρολογώ.
    ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ! ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΠΙΑ; ΜΑ ΟΛΑ;
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=131579&cid=4

  6. Poly krima gia tous atyxous ergazomenous tis MARFIN-EGNANTIA BANK!Isos o,ti xeirotero neo mporouse na ksepidisei apo ta simerina gegonota!
    Kyrie Antrea…na matheis na ta xoneis me onomateponyma…se eftiakse o Pagkalos me to parakratos tou…tyxaio xtypima kai malakies!ksylo se PROVOKATORES,POLITIKOUS !!Mpatsoi-Astynomikoi,apofasiste me poious tha eisaste…
    LEFTERIA ston ELLINA

  7. Αυτή τη στιγμή κάνει δηλώσεις η Α. Παπαρήγα κι επιβεβαίωσε πως η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ εντόπισε κι απέτρεψε μέλη της Χρυσής Αυγής κι άλλα φασιστοειδή να εισέλθουν στο μπλογκ.

    Κι ο νοών νοείτω…

    1. Τις άκουσα κι εγώ τις δηλώσεις. Πάντως αυτή τη στιγμή περισσότερο από ποτέ κατά τη γνώμη μου η Παπαρήγα θα έπρεπε να υπερασπιστεί όλον τον κόσμο που κατέβηκε όχι μόνο το ΠΑΜΕ. Διότι βάλεται όλος ο αριστερός και αναρχικός χώρος και διότι η πορεία ήταν μεγαλειώδης στο σύνολό της. Τέσπα, δεν είσαι βέβαια υπεύθυνος για το τι λέει η Παπαρήγα, απλά τώρα χρειάζεται συσπείρωση και απάντηση από όλους και για όλους. Εναντίον των δολοφόνων απ’ όπου κι αν προέρχονται και με όποιον τρόπο κι αν δολοφονούν.

      Πάω να πάρω λίγο αέρα δεν την παλεύω, θα τα πούμε.

    2. Η Παπαρηγα απαντησε στις κατηγοριες που δεχτηκε το κομμα οτι ηταν μελη της Χρυσης Αυγης οι διαδηλωτες που ανεβηκαν στα σκαλακια της βουλης και οσοι φωναζαν “να καει το μπουρδελο η βουλη”.
      Για δες κι εσυ τα βιντεο και βρες μου εναν χρυσαυγιτη…

      1. Αν μίλησε γι’ αυτούς τους ανθρώπους ή δεν ξέρει τι της γίνεται ή απλά λέει ψέματα. Από πότε έγιναν τόσες χιλιάδες οι χρυσαυγίτες και δεν το ξέραμε?

      2. Ναι, ακριβως γι’ αυτους μιλησε, σαν προσπαθεια να αποκρουσει τις κατηγοριες οτι ηταν μελη του ΠΑΜΕ αυτοι που ανεβηκαν στα σκαλια.
        Της ηταν πιο ευκολο να πει ενα ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟ, παρα να αναγνωρισει οτι ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ της, που εχει ΕΞΑΓΡΙΩΘΕΙ και δεν το καλυπτει πολιτικα η “υπευθυνη” σταση του Κομματος.
        ΘΛΙΨΗ ΑΠΕΡΑΝΤΗ…

      3. Αυτό με τα σκαλάκια δεν αναφέρθηκε πουθενά. Και για να μην αρχίσουμε τις φιλολογικές επισημάνσεις, ορίστε η ομιλία της Αλέκας μετά τη πορεία:

        «Ο τραγικός θάνατος τριών ανθρώπων, ο οποίος βεβαίως καταδικάζεται απερίφραστα από όλους μας και από το ΚΚΕ, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την κυβέρνηση για να βάλει το λαό στο γύψο και να αποδεχθεί τα αντεργατικά αντιλαϊκά μέτρα που θα ψηφιστούν αύριο και που θα έρθουν και στην πορεία με το ασφαλιστικό και που θα έρχονται κάθε τρεις, έξι ή εννιά μήνες ανάλογα με τις ορέξεις της τρόικα, ανάλογα και με τις σαφείς επιθυμίες της κυβέρνησης να συμμαχήσει για τη διάσωση των πιστωτών.

        Αυτό εμείς θέλουμε να το ξεκαθαρίσουμε. Είναι άλλο πράγμα η συγκίνηση που νιώθει κανείς, ο αποτροπιασμός για τα σημερινά γεγονότα, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να σταματήσει το λαό από το δικαίωμά του να διεκδικήσει και να ελπίζει. Καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά και μάλιστα με πρόσθετα στοιχεία που έχουμε, ότι ξετυλίχθηκε ένα έργο προβοκάτσιας με σαφή και μοναδικό στόχο να εμπλακεί το ΚΚΕ σε αυτή την προβοκάτσια και το ΠΑΜΕ, στο οποίο, δεν είναι κρυφό, πέρα από τους εργαζόμενους με διαφορετικό προσανατολισμό, ενεργοποιούνται δραστήρια τα μέλη του Κόμματος, οι φίλοι και οι οπαδοί. Αρκεί κανείς να δει τα επαναλαμβανόμενα πλάνα, εγώ έτυχε να τα δω στο κανάλι MEGA, όπου δείχνουν τις προσπάθειες επωνύμων στελεχών του Κόμματος και της ΚΝΕ να απωθήσουν φουσκωτούς χρυσαυγίτες και άλλους από το να αναμειχθούν με εμάς και να δώσουν έμφαση στο σύνθημά τους «να καεί η Βουλή». Εμείς όλα αυτά τα στιγμιότυπα τα έχουμε και είναι σαφή και φανερά. Πρέπει να σας πω ότι τα καταφέραμε για μια ακόμα φορά και αυτό δεν είναι τυχαίο, γιατί είμαστε υποψιασμένοι, τα καταφέραμε να τους αποκρούσουμε, να γίνουν «αλυσίδες» και να διαχωριστεί εντελώς η πρωτοφανής συγκέντρωση που πραγματοποίησε το ΠΑΜΕ από τους λίγους προβοκάτορες οι οποίοι ανενόχλητοι έλεγαν τα συνθήματά τους και προσπαθούσαν να πετύχουν το στόχο τους. Και αν θέλετε αυτά τα στιγμιότυπα είναι η μεγαλύτερη απόδειξη.

        Όπως ξέρετε τα γεγονότα έγιναν μία ώρα μετά, αφού αποχώρησαν οι διαδηλωτές που είχαν κατακλύσει την πλατεία Συντάγματος. Νιώθουμε την ανάγκη να τα πούμε αυτά, όχι γιατί οι εργαζόμενοι μπορεί να μπερδευτούν. Ξέρουν πάρα πολύ καλά με ποια μέσα και με ποιους τρόπους παλεύει το ΚΚΕ. Αλλά γιατί αυτή τη φορά πολύ καθαρά το ζήτημα της προβοκάτσιας μπήκε μέσα στη Βουλή. Και υπάρχει ένα κόμμα, το ΛΑΟΣ, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, ο οποίος αποδείχτηκε ότι δεν αξιοποίησε μόνο εκ των υστέρων ένα γεγονός, αλλά ενδεχομένως ανέμενε αυτά τα γεγονότα στοχοποιώντας το ΚΚΕ. Κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί μιλάνε πάρα πολύ για μεγάλο σεβασμό στο κοινοβούλιο, πρέπει να σας πούμε ότι η προβοκάτσια αυτή δεν θα περάσει. Αυτό όμως που μας ενδιαφέρει είναι άλλο. Εμείς θεωρούμε ότι με ακόμα μεγαλύτερο πείσμα πρέπει οι εργαζόμενοι να συνεχίσουν τους αγώνες τους, για μας οι αγώνες ξεκινάνε απ’ τους χώρους δουλειάς, απ’ τις γειτονιές της Αθήνας και όλης της Ελλάδας που έχουν μικρομάγαζα, απ’ τα χωράφια εκεί όπου υποφέρει η φτωχή αγροτιά. Κι αυτός ο αγώνας έχει πόδια και πρέπει να αποκτήσει ακόμα πιο γερά πόδια κάτω και βεβαίως ενιαίος, πανελλαδικός, συντονισμένος, συσπειρωμένος με σχέδιο. Πρέπει να δρομολογήσουμε όσο γίνεται γρηγορότερα ουσιαστικές, δραστικές αλλαγές στο πολιτικό συσχετισμό, στο κοινοβούλιο και μέσα στο λαό, διαφορετικά τα επόμενα χρόνια θα είναι κυριολεκτικά ένας παγετώνας για τον λαό.

        Εμείς είμαστε αισιόδοξοι. Ταυτόχρονα υπογραμμίζουμε το εξής πράγμα: Το λαϊκό κίνημα πρέπει να αυτοπεριφρουρείται, πρέπει να επαγρυπνά, γιατί το χτύπημα έρχεται και αυτό το έχει δείξει και η ιστορία η ελληνική αλλά και ότι γίνεται στον σύγχρονο κόσμο, το χτύπημα έρχεται και μέσω της προβοκάτσιας.

        Εμείς λοιπόν, επειδή ξέρουμε πια ποιοι είναι οι επαγγελματίες προβοκάτορες, ποιοι είναι οι εύπιστοι προς την προβοκάτσια, είμαστε αποφασισμένοι να αποδείξουμε ότι: Η δημοκρατική ομαλότητα όπως λένε τα άλλα κόμματα στη χώρα είναι στο χέρι του λαού και η δημοκρατική ομαλότητα σήμερα πρέπει να πηγαίνει αντάμα με την άνοδο της ταξικής πάλης, με τη λαϊκή συσπείρωση και συμμαχία, με τη συγκέντρωση όσο γίνεται περισσότερων ριζοσπαστικών δυνάμεων που ξεπερνάνε φόβους, δισταγμούς που αν θέλετε δικαιολογημένα υπάρχουν όταν πάνω απ’ το κεφάλι σου κρέμεται η απόλυση, αλλά εν πάση περιπτώσει όλα αυτά τα πράγματα πρέπει να ξεσκεπαστούν και μόνο ο αγωνιζόμενος λαός, ο οργανωμένος λαός είναι ικανός να επιβάλλει την πραγματική δημοκρατία.

        Τέλος θέλω να υπογραμμίσω το εξής: Ο ελληνικός λαός πρέπει να ξεμπερδέψει απ’ όσα ακούει για το χρέος, για τα ελλείμματα και να σκεφτεί το μεγάλο χρέος που έχουν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στις τσέπες του ελληνικού λαού. Κυριολεκτικά έχουν αδειάσει τις τσέπες με την πολιτική παροχών προς τα μονοπώλια και εν πάση περιπτώσει πρέπει και ο λαός να μιλήσει για ότι του χρωστάνε και δεν μπορεί να σκύψει το κεφάλι και να δουλεύει απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ και για όλη του τη ζωή μέχρι να πεθάνει, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσουν τα μονοπώλια και οι λεγόμενοι πιστωτές να πάρουν τα λεφτά πίσω και μάλιστα για μια ακόμα φορά με πρόσθετη ληστεία του μόχθου του λαού»

        http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/dhloseis_ths_gg_ths_ke_toy_kke_alekas_paparhga_gia_th_shmerinh_probokatsia

        Και του γραφείου τύπου:

        Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου για τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις του ΠΑΜΕ και τη δράση προβοκατόρικων μηχανισμών PDF
        05/05/10

        Οι μηχανισμοί του συστήματος και όλοι οι υποστηρικτές της άγριας επίθεσης της πλουτοκρατίας κατά του λαού τρόμαξαν από τις μεγαλειώδεις απεργιακές συγκεντρώσεις και τις πορείες του ΠΑΜΕ που μαζί με την ΠΑΣΥ, την ΠΑΣΕΒΕ, το ΜΑΣ, γυναικείες και άλλες οργανώσεις συντάραξαν την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τον Πειραιά, την Πάτρα και όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Τρόμαξαν, γι’ αυτό έβαλαν εμπρός τον μηχανισμό της προβοκάτσιας με στόχο να ανακόψουν τη λαϊκή αντεπίθεση.

        Η πυρπόληση της τράπεζας στη Σταδίου με τρεις νεκρούς και των κτηρίων στο κέντρο της Αθήνας είναι έγκλημα με στόχο την τρομοκράτηση του λαού, τη συκοφάντηση του αγώνα για την ανατροπή των βάρβαρων μέτρων, της αντιλαϊκής πολιτικής. Αυτές οι ενέργειες είναι χρήσιμες σε αυτούς που επιχειρούν με το ψέμα και τη συκοφαντία να υποτάξουν το λαό.

        Το ΚΚΕ καταγγέλλει σε όλο τον ελληνικό λαό ότι το προβοκατόρικο σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή όταν έφτασε η πορεία του ΠΑΜΕ μπροστά στη Βουλή. Ομάδα προβοκατόρων αρπάζοντας σημαίες του ΠΑΜΕ επιχείρησε με συνθήματα και ενέργειες να παρασύρει διαδηλωτές σε έκτροπα, ώστε να συκοφαντηθεί το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Η άμεση παρέμβαση της περιφρούρησης της διαδήλωσης τους αφόπλισε και τους απομόνωσε, ενώ τα μεγάφωνα της διαδήλωσης τους κατήγγειλαν.

        Την ύπαρξη σχεδίου μαρτυρά η συκοφαντία που εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ λίγο μετά κατά του ΚΚΕ, εντός της Βουλής, ισχυριζόμενος ότι το ΚΚΕ κάλεσε τους διαδηλωτές να εισβάλουν στην Βουλή και να την κάψουν. Το ίδιο και οι διάφορες συκοφαντίες που εξαπέλυσαν κατά του ΚΚΕ κανάλια και ραδιόφωνα μεγαλοεπιχειρηματιών.

        Οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις και πορείες του ΠΑΜΕ έδειξαν ότι το οργανωμένο περιφρουρημένο λαϊκό κίνημα μπορεί να εκφράσει και να μετατρέψει σε πολιτική ταξική δύναμη τη λαϊκή αγανάκτηση και να αποκρούσει τα σχέδια προβοκάτσιας, εκφοβισμού του λαού, από όπου και αν προέρχεται. Το ΚΚΕ καλεί όλο το λαό να δώσει με την πάλη του ακόμα πιο αποφασιστική απάντηση στην κυβέρνηση και στους συμμάχους της, στους μηχανισμούς καταστολής, προβοκάτσιας και συκοφαντίας του λαϊκού κινήματος. Εκφράζει τα συλλυπητήριά του για το θάνατο των τριών εργαζομένων.

        Όλοι αύριο στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ να μην περάσουν τα βάρβαρα μέτρα της κυβέρνησης, να μην περάσει η προβοκάτσια και η συκοφαντία.

        http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/anakoinosh_toy_grafeioy_typoy_gia_tis_megaleiodeis_diadhloseis_toy_pame_kai_th_drash_probokatorikon_mhxanismon?morf=1

        Νομίζω πως αυτή τη στιγμή κινείσαι σε άλλο μήκος κύματος. Κάθε άλλο που το ΚΚΕ υποστήριξε με σθένος τις κινητοποιήσεις και ζήτησε από το λαό να μην πτοηθεί από τη δολοφονία των τριών εργαζομένων.

      4. Ειδα και τον Σοφιανο στο Μεγκα και οταν ρωτηθηκε για τους “εισβολεις” στη βουλη, ειπε το ιδιο πραγμα. Οτι ηταν χρυσαυγιτες.
        Αντι οπως ειπε ο loophole, το ΚΚΕ να τους αγκαλιασει ολους αυτους τους οργισμενους διαδηλωτες, παει και τους καταγγελλει ως προβοκατορες της ακροδεξιας (εστω εμμεσως πλην σαφως).
        Σε παρακαλω να δεις τα πλανα και πες μου τη θεση σου για αυτους τους διαδηλωτες. Καποιοι εξ αυτων κρατανε και σημαιες του ΠΑΜΕ, για τους οποιους ο Σοφιανος ειπε οτι ηταν χρυσαυγιτες που τις εκλεψαν απο τους ΠΑΜιτες. Εγω παλι προτιμω μια πιο λογικοφανη εξηγηση: Οτι εκαναν του κεφαλιου τους αψηφωντας την κομματικη γραμμη.

      5. και σε παρακαλω να μην κανεις σεναρια για τα “μηκη κυματος” μου…

      6. Δε μπορώ να σχολίαζω τη κάθε δήλωση του κάθε στελέχους του ΚΚΕ και θα ήθελα να σταματήσεις αυτή την επίμονη ανάκριση.

        Το ΠΑΜΕ είχε το πιο μαζικό μπλοκ τόσο σε Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη κι αποτελεί αποτέλεσμα μεθοδικής κι επίμονης προσπάθειας στους εργασιακούς χώρους.

        Το ΠΑΜΕ στην ανακοίνωσή του χαιρέτισε όλους τους εργαζόμενους ανεξαιρέτως που κατεβήκαν στους δρόμους.

        Το ΚΚΕ μίλησε στην ανακοίνωσή του για μία πολύ συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Δε χρειάζεται να το επαναλάβω. Δε στοχοποίησε το πολιτικό χώρο στον οποίο εντάσσεσαι.

      7. Το σύνθημα να καεί το μπουρδέλο η βουλή δεν είναι σύνθημα της άκρας δεξιάς αλλά οπωσδήποτε όχι και του ΠΑΜΕ για διαφορετικούς λόγους. Η Παπαρήγα κατήγγειλε μία ομάδα ατόμων που βρέθηκε με σημαίες του ΠΑΜΕ προερχόμενες από την άκρα δεξια και βρέθηκε την ίδια στιγμή να φωνάζει αυτά τα συνθήματα. Στη συνέχεια και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η ΚΟ του ΛΑΟΣ πυρ ομαδόν ξεκίνησε να κατηγορεί το ΚΚΕ αξιοποιώντας και τις δηλώσεις Μαίλη περί συντάγματος. Το ΚΚΕ μίλησε για σχέση Χρυσής Αυγής και Λάος ίσως για πρώτη φορά, και πως υπήρχε συμφωνία μεταξύ των δύο να στήσουν σκηνικό.

      8. Το συγκεκριμένο σύνθημα το φώναζαν αυθόρμητα όσοι μαζεύτηκαν μπροστά στη βουλή, απλός κόσμος χωρίς σημαίες και λάβαρα που πιθανώς κατέβηκε για πρώτη φορά ή είχε χρόνια να κατέβει σε διαδήλωση. Και ήταν και το μακράν πιό δυναμικό κομμάτι της πορείας. Οπότε μην προσπαθείς να το κομματικοποιήσεις.

        Για τα υπόλοιπα δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Επαναλαμβάνω όμως πως θα περίμενα, θα ήθελα τέλοσπάντων το ΚΚΕ να υποστηρίξει αυτόν τον κόσμο κι όχι να βγάζει την ουρά του απέξω. Αλλά δεν έχει σημασία τι θα ήθελα.

      9. Αστο φιλε μου. Οσο κι αν θες να την δικαιολογησεις, η σταση της ηταν Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Η, γιατι ΣΚΟΠΙΜΩΣ τους τσουβαλιασε ολους.
        Βαρεθηκα να ξαναβλεπω για δευτερη φορα μετα το Δεκεμβρη, την ιδια σταση απο την κοινοβουλευτικη αριστερα.
        Εκει ημουν ΚΑΙ εγω φιλε μου. Προφανως ειμαι και εγω χρυσαυγιτης κατα την Παπαρηγα (αλλωστε ποτε δεν κανει λαθος αυτη)…

      10. Πάντως ο MITSARAS δεν είναι εκπρόσωπος της Παπαρήγα ούτε υπεύθυνος να απολογηθεί για τις δηλώσεις της. Άλλωστε φαντάζομαι έχει κι αυτός μεγάλη ένταση μετά από όσα γίνανε σήμερα οπότε ίσως δεν είναι η καταλληλότερη ώρα να τον ζορίζουμε. 🙂

      11. δε διαφωνω, και ειναι ανεξαρτητα πραγματα η εκτιμηση που τρεφω στον Μητσαρα με την οργη που νιωθω για τα σημερινα (πραξικοπηματικα μετρα, δολοφονικη σταση της αστυνομιας, 3 νεκροι στην πορεια, γκεμπελισμοι των καναλιων). Φτανει, δε θελω κι αλλα…

      12. Σε ευχαριστώ για τη στήριξη κι όλα αυτά που λες ισχύουν. Όμως ως μέλος του ΚΚΕ οφείλω να απαντήσω στις ενστάσεις του eddie.

      13. Ρε συ Eddie σήμερα απο όλους στο ΚΚΕ βρήκες να την πέσεις; Δηλαδή έλεος, πολιτικό κριτήριο το λες εσύ αυτό τώρα;

      14. Δεν έχω πρόβλημα με τον eddie. Γενικά βάζει τη λογική άλλο ηγεσία του ΚΚΕ κι άλλο βάση. Μία λογική στην οποία διαφωνώ αν και παραδέχομαι πως ανά καιρούς περάσαν λάθος άτομα. Απαντάω παραπάνω αλλά επειδή είμαι από τις 6:00 στο πόδι θα προτιμούσα να μην συνεχιστεί η συζήτηση.

      15. Εννοειται οτι ιεραρχικα ειναι το τελευταιο πραγμα που με απασχολει μπροστα στη χουντα που ζουμε. Απλα στα υπολοιπα εχετε αναφερθει ολοι οι υπολοιποι και δε θελω να επαναληφθω.

      16. ήταν επιεικώς άκομψο απ’ την Αλέκα χτες να χαρίσει στους Χρυσαυγίτες το χτεσινό πλήθος…

      17. Δεν ήμουν στην Αθήνα για να έχω πιο άμεση εικόνα. Μία χρήσιμη συζήτηση στο indymedia.

        http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1163939

        Το πρώτο βίντεο που παραθέτει ο σχολιαστής “διαδηλωτής” μέσα από το μπλογκ του ΠΑΜΕ είναι τραβηγμένο από το φασιστικό μπλογκ “Θερμοπύλες” κι έχει τη σφραγίδα του:

        Αποκαλυπτική η συζήτηση των φασιστών:

        http://www.thermopilai.org/content/apergia-tes-5es-maiou-2010-e-poreia-tou-aplou-kosmou-kai-e-prospatheia-kheiragogeses-apo

        Φαίνεται να είχε δίκιο το ΚΚΕ και επειδή είναι κρίσιμη η περίοδος θεωρώ πως οφείλουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί.

        Να καεί το μπουρδέλο η βουλή είναι σύνθημα που χρησιμοποιείται συχνά στο χώρο της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς όπως και από τους αντιεξουσιαστές αλλά πιθανότατα να χρησιμοποιηθεί κι από την άκρα δεξιά για προβοκατόρικους σκοπούς κι αυτό φάνηκε από την ευκολία με την οποία χρησιμοποίησε πολιτικά το ΛΑΟΣ τη συγκεκριμένη κατάσταση. Επέδειξε ακαριαία αντανακλαστικά σαν να ήταν προσχεδιασμένο.

        Θυμηθείτε τη περίπτωση του Ντάνου Κρυστάλλη.

      18. Μην την κατηγορείται τη θεία Αλέκα, για τις δυνατότητές της και για τις καταστάσεις δεν πάει άσχημα, αλλά μην περιμένετε απ’ αυτήν και καμιά υπέρβαση. Είναι θερμοδυναμικά αδύνατο.

  8. Όταν το σύστημα αμφισβητείται και κλονίζεται επιστρατεύει κάθε μέσο…
    ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ η ενέργεια προκειμένου να περάσουν τα σχέδια του Γιωργάκη και των αφεντικών του… Δεν ξέρω για το ρόλο των άλλων κομμάτων (δε μου αρέσει ομολογώ η λογική του ΚΚΕ “λαέ ξεσηκώσου!” αλλά “εμείς πάμε χώρια…” Μου θυμίζει αρκετά διαίρει και βασίλευε!
    Θα σας δώσω μερικά στοιχεία για προβληματισμό και σκέψη…
    Ενώ οι δημοσιογράφοι είχαν απεργία (για να μην καλύψουν τη μεγαλειώδη συγκέντρωση) ήταν απίκο για το τραγικό γεγονός! Ούτε γιατρός σε εφημερία δεν έχει τέτοιο βαθμό ετοιμότητας…!
    Η βουλή που δεν έχει ποτέ πάνω από 20 (βία 30!) ήταν γεμάτη και μάλιστα σε μέρα κινητοποιήσεων και μεσημέρι…!
    Ο Σαμαράς λόγω “εθνικής ανάγκης” θα σταθεί στο ύψος του και θα υποστηρίξει τα δάνεια…! (Δηλ. αν δεν χρειάζεται η συμβολή του θα το παίξει αντίθετος με τα μέτρα, αλλά εγγυάται στα κοινά με το Γιωργάκη αφεντικά του ότι θα συνεχίσει το ξεπούλημα της Ελλάδας αν πέσει ο Γιωργάκης και αναλάβει αυτός!)
    Τα κανάλια ήδη προαναγγέλουν ότι θα συλληφθούν οι “δράστες”! Επειδή είναι δικοί τους (δύσκολο να τους δώσουν στεγνά) βλέπω να συλλαμβάνονται κάποιοι “στόχοι” του φασίστα Χρυσοχοΐδη και να καταγράφεται άλλη μία “επιτυχία” για τη χούντα…
    Ο κόσμος καλείται να λουφάξει και να δεχτεί τα μέτρα του “πατριώτη” Παπανδρέου-Σαμαρά-Καρατζαφέρη, αλλά και τη χούντα του ΔΝΤ και το ξεπούλημα της χώρας ολόκληρης που μπαίνει υποθήκη…
    Αν είστε τόσο ηλίθιοι να λουφάξετε και να σας πείσει η προσχεδιασμένη ενέργεια της κυβέρνησης-επιχειρηματιών (κρύβονται και πίσω από τα κανάλια οι ίδιοι)-τραπεζιτών, τότε καθίστε να γίνετε δούλοι τους και να υποστείτε την προπαγάνδα τους…
    Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε πώς παίζουν το παιχνίδι οι πουλημένοι δοσίλογοι και να μην πέφτουμε στην παγίδα τους!
    Πολλούς μπορούν να σκοτώσουν προκειμένου να πετύχουν αυτό που θέλουν… Είναι πολλά τα λεφτά της προδοσίας και όλοι αυτοί που προανέφερα έχουν μερίδιο στην πίτα!
    Δεν σας εντυπωσιάζει ο συντονισμός…;
    Και κάτι ακόμα που ξέχασα… ο Χρυσοχοΐδης κάλεσε όλη την αστυνομία σε όλη τη χώρα σε ετοιμότητα! (Για το στρατό δεν ξέρω…) Από ποιον κινδυνεύει αλήθεια η χώρα…; Από τον ελληνικό λαό…;
    Όταν ο ελληνικός λαός αντιτίθεται σε αυτό που του στήνει η κυβέρνηση, τότε μάλλον η κυβέρνηση (και οι συνοδοιπόροι της) είναι ο εχθρός της χώρας!
    ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ…

    1. Εμένα αυτός ο συντονισμός τους με πάγωσε να σου πω. Θες επειδή η βιτρίνα τους οι πολιτικοί είναι τόσο άκυροι και δεν περιμένεις σοβαρή δουλειά απ’ αυτούς; Δεν το περίμενα να είχανε στηθεί τόσο καλά και συντονισμένα να την πέσουν ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ … ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Ειλικρινά πάγωσα. Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να τους υποτιμούμε. Χαζά χαζά οι μάγκες αυτοί απόψε πανηγυρίζουν, “έσβησαν” τη μεγαλύτερη διαδήλωση στην Αθήνα ίσως από ιδρύσεώς της, δεν είναι λίγο. Πρακτικά όμως αναρωτιέμαι με το επόμενο “πακέτο” του Ιούνη πώς θα σταματήσουν τον κόσμο να καταλάβει τη Βουλή. Οι μπάτσοι, όπως τους είδα από ηθικό είναι ήδη μηδέν. Κι η “κυβέρνηση” ήδη έχει σπάσει κάθε ρεκόρ γελοιότητας. Αυτό φοβάμαι μόνο μην κάνουν κι άλλες μεγαλύτερες χοντράδες.

  9. Nιώθω λύπη για τον θάνατο των τριών ανθρώπων και κυριολεκτώ.
    Για να συμπληρώσω και το προηγούμενο σχόλιο του blueskies, ο βγενόπουλος (Marfin), πως είναι δυνατόν να αποτρέπει (μέσω εκβιασμών για απόλυση , κ.ά) τους εργαζόμενούς του να απεργήσουν;
    Πως αφήνει σε ένα τόσο νευραλγικό σημείο (από άποψη χτυπήματος από τους διαδηλωτές, καθώς πρόκειται για τράπεζα και στο κέντρο της Αθήνας), τους εργαζόμενούς του να εργάζονται και μάλιστα, εν μέσω μιας τεράστιας πορείας για το ΔΝΤ;
    Μήπως πρόκειται για μια έμμεση προβοκάτσια, στην υπηρεσία του κράτους για να ησυχάσουν όσοι πλήττονται από το ΔΝΤ;
    Ο θάνατος τριών ανθρώπων τους ήρθε κουτί.
    Και το ακόμη χειρότερο, πρόκειται για ανθρώπους και όχι για αριθμούς

  10. Να ενημερώσω λοιπόν, ότι με αφορμή τα γεγονότα, η αστυνομία έχει αρχίσει να εισβάλει σε χώρους, όπως το Στέκι Μεταναστών στην Τσαμαδού στα Εξάρχεια και τώρα μόλις άκουσα στην τηλεόραση ότι θα εισβάλουν (αν δεν έχει γίνει ήδη) σε Κατάληψη στη Ζαϊμη.
    Συγκεκριμένα, στο Στέκι Μεταναστών στην Τσαμαδού διμοιρία των Ματ εισέβαλε στον χώρο, έσπασε τζάμια και προξένησε καταστροφές. Στον πεζόδρομο υπήρχε συγκεντρωμένος κόσμος που παρακολουθούσε. Ένα τζάμι που έσπασε η διμοιρία έπεσε και χτύπησε κοπέλα που στεκόταν στον πεζόδρομο με αποτέλεσμα να μεταφερθεί τραυματισμένη στο νοσοκομείο!!!
    Νομίζω ότι καταλαβαίνουμε σε τι εποχή περνάμε… πλέον!!!

  11. Αλήθεια, η πυροσβεστική πως και δεν κατάφερε να τους σώσει (δεν πρόκειται για ένα πολυόροφο κτίριο), με δεκάδες γραφεία και λαβυρινθώδεις διαδρόμους);
    Μήπως εμποδίστηκε από τα ματ;

  12. Καταγγελίες εργαζομενου στη Marfin Bank : Παρακαλούσαν οι υπάλληλοι να αποχωρήσουν και απειλούνταν ότι θα απολυθούν άμεσα.

    “Νιώθω υποχρέωση απέναντι στους αδικοχαμένους συναδέρφους μου να πω αυτές τις αντικειμενικές αλήθειες. Στέλνω αυτό το μύνημα σε όλα τα μέσα ενημέρωσης και όλα τα ενημερωτικά sites. Όποιος έχει ακόμα συνείδηση, ας το δημοσιεύσει. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να παίζουν το παιχνίδι της κυβέρνησης.

    ● Η πυροσβεστική υπηρεσία δεν έχει δώσει έγγραφη άδεια για το συγκεκριμένο κτίριο, η συμφωνία ήταν κάτω από το τραπέζι, όπως άλλωστε γίνεται πρακτικά με όλες τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες στην Ελλάδα.

    ● Το συγκεκριμένο κτίριο δε …
    διαθέτει πυρασφάλεια και πυροπροστασία, ούτε μελέτη ούτε εγκατάσταση, δηλαδή ψεκαστήρες οροφής, εξόδους διαφυγής, πυροσβεστικές φωλιές. Μόνο φορητούς πυροσβεστήρες, οι οποίοι φυσικά δε μπορούν να αντιμετωπίσουν μια εκτεταμένη πυρκαγιά σε ένα κτίριο φτιαγμένο με προ πολλού ξεπερασμένες προδιαγραφές ασφαλείας.

    ● Κανένα κατάστημα της τράπεζας δε διαθέτει προσωπικό εκπαιδευμένο στην αντιμετώπιση πυρκαγιών. Ούτε καν στη χρήση των λιγοστών πυροσβεστήρων. Η διοίκηση προφασίζεται πάντα το κόστος και δεν κάνει ούτε στοιχειώδεις κινήσεις για να προφυλάξει το προσωπικό.

    ● Ποτέ δεν έχει γίνει άσκηση εκκένωσης οποιουδήποτε κτιρίου από τους εργαζόμενους της τράπεζας ούτε έχει γίνει σεμινάριο από πυροσβέστες, ώστε να δοθούν οδηγίες για τέτοιες καταστάσεις. Οι μόνες ασκήσεις που έχουν γίνει στη Mafrin Bank είναι για σενάρια τρομοκρατικών ενεργειών και διαφυγή των μεγάλων κεφαλιών της τράπεζας από τα γραφεία τους.

    ● Το συγκεκριμένο κτίριο δεν είχε ειδική πρόβλεψη για φωτιά, παρόλο που λόγω η κατασκευή του είναι πολύ ευαίσθητη κάτω από τέτοιες συνθήκες και παρόλο που ήταν γεμάτο με υλικά από πάνω μέχρι κάτω. Υλικά που παίρνουν φωτιά πολύ εύκολα, όπως χαρτί, πλαστικά, καλώδια, έπιπλα. Το κτίριο αυτό αντικειμενικά είναι ακατάλληλο για χρήση σαν τράπεζα λόγω της κατασκευής του.

    ● Καμία ομάδα προσωπικού ασφαλείας δεν έχει γνώση πρώτων βοηθειών και πυρόσβεσης, παρόλο που πρακτικά του ανατίθεται με προφορική εντολή κάθε φορά να προστατέψει το κατάστημα. Οι τραπεζικοί υπάλληλοι καλούνται να γίνουν πυροσβέστες και σεκιούριτι ανάλογα με τις επιθυμίες του κάθε κ.Βγενόπουλου.

    ● Τα στελέχη της τράπεζας απαγόρεψαν κάθετα και κατηγορηματικά στους εργαζόμενους να φύγουν, παρόλο που οι ίδιοι το ζητούσαν επίμονα από νωρίς το πρωί, ενώ επέβαλλαν στους εργαζόμενους να κλειδώσουν τις πόρτες και επιβεβαίωναν συνέχεια τηλεφωνικά το κλείδωμα του κτιρίου. Όποιος φύγει να μην έρθει αύριο για δουλειά, ήταν η μόνιμη απειλή. Τους έκλεισαν ακόμα και την πρόσβαση στο διαδίκτυο για να μην επικοινωνούν με τον έξω κόσμο.

    ● Εδώ και μέρες επικρατεί πλήρης τρομοκρατία στην τράπεζα σχετικά με τις κινητοποιήσεις, με την προφορική προσφορά “ή δουλεύεις ή απολύεσαι”.

    ● Οι δύο αστυνομικοί της ασφάλειας που δουλεύουν στο συγκεκριμένο κατάστημα για τις ληστείες δεν εμφανίστηκαν σήμερα, παρόλο που τα στελέχη είχαν υποσχεθεί προφορικά ότι θα τους φέρουν εκεί.

    Επιτέλους κύριοι, κάντε την αυτοκριτική σας και σταματήστε να περιφέρεστε παριστάνοντας τους σοκαρισμένους. Είστε οι υπεύθυνοι για αυτό που έγινε σήμερα και σε κάποιο ευνομούμενο κράτος (σαν κι αυτά που κατά καιρούς χρησιμοποιείτε σαν παράδειγμα από τηλεοράσεως) θα ήσασταν ήδη κρατούμενοι για τις παραπάνω πράξεις. Με δόλο έχασαν τη ζωή τους οι συνάδερφοί μου σήμερα. Δόλο της τράπεζας και του κ.Βγενόπουλου προσωπικά, που έδωσε εντολή, όποιος δε δουλέψει να μην έρθει αύριο στο γραφείο.”

    1. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η πράξη αυτού του ανεγκέφαλου που έβαλε τη φωτιά δεν είναι δολοφονία…

      1. Jaquou ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΡΚΟ ότι ήταν αναρχικός; Δεν νομίζω.

      2. Εγώ δεν είπα πουθενά ότι είναι αναρχικός… και δεν θα το πω.
        Ανεγκέφαλος είπα.
        Μακριά απο μένα η ποινικοποίηση των ιδεών και κάθε έννοια συλλογικής ευθύνης.

      3. Οκ σόρρυ αλλά τόσες ώρες που τους άκουγα στα κανάλια να ωρύονται, προσπαθώ να κρατάω τη λογική μου και τις αμφιβολίες μου και σε μπερδεψα, γράψε λάθος.
        Για το παίνεις όρκο, σχήμα λόγου είναι μην πιάνεστε.

      4. τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια… δεν υπάρχει θέμα, μην το συζητάς.

  13. Λοιπόν, ας δώσω κι εγώ την αναφορά μου:
    Καταρχήν δεν με ενδιαφέρει να ανοίξω καμία κουβέντα με διάφορα υποκείμενα που υποστηρίζουν τα μέτρα που μας στέλνουν στην ανεργία και την εξαθλίωση. Με εσάς θα τα πούμε αλλιώς καλοί μου υποστηρικτές του ΔΝΤ “κατά 100%”.

    Δεύτερον τις συγκρούσεις δεν τις έκαναν οι κουκουλοφόροι, δεν τις έκαναν οι αναρχικοί, τις κάναμε ΕΜΕΙΣ κι ΕΜΕΙΣ ήμασταν πολιτικά και αριστεροί και αναρχικοί και αριστεριστές και κομμουνιστές και απολίτικοι και Πασόκοι ακόμη. Έβλεπες κόσμο που ήταν 40, 50, ακόμη και πάνω από 65 χρονών να μην υποχωρεί: Να χτυπιέται, να ανασυγκροτείται παρακάτω και να ξαναπηγαίνει μπροστά. Ήταν μια μεγαλειώδης πορεία και αν υπήρχε έστω και ένας στοιχειώδης συντονισμός θα μπορούσε να αποκλειστεί ΟΛΗ η περιοχή του συντάγματος από ΠΑΝΤΟΥ.

    Δεν υπήρχε όμως, κι αυτοί που είναι υπεύθυνοι γι αυτό καλό είναι να μην ζητούν τα ρέστα από τον ΚΟΣΜΟ που ήθελε να συγκρουστεί, ήθελε να βγάλει την αγανάκτησή του, ήθελε να κάτσει εκεί μέχρι τέλους ακόμη και χωρίς καμία οργάνωση, που υποτίθεται θα έπρεπε να του προσφέρει η οργανωμένη πολιτική του ηγεσία.
    Οτιδήποτε άλλο είναι απλά ψέματα από “δημοσιογράφους” ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ που σήμερα δουλεύουν όλοι φυσικά για την…”ενημέρωσή μας” και κυρίως για τα αφεντικά τους.

    Δεύτερον, όπως καταγγέλθηκε στην ΝΕΤ από τον Πρόεδρο της ΟΤΟΕ, σήμερα οι περισσότερες τράπεζες του κέντρου ήταν κλειστές, επειδή ακριβώς ήξεραν ότι συχνά γίνονται στόχος και ήθελαν να προστατεύσουν τους εργαζόμενους. Ο γνωστός τιμητής όλων και όργανο πολυεθνικών συμφερόντων που ακούει στο όνομα Βγενόπουλος επέλεξε “for a few dolars more” να αφήσει το κατάστημα ανοιχτό, εν γνώση του ότι παίζει με την ακεραιότητα των εργαζομένων.
    Όσοι λοιπόν καταγγέλλουν τους ανεγκέφαλους (ή κάτι άλλο?) που πέταξαν μολότωφ (εν γνώση τους?) ότι μέσα βρίσκεται κόσμος, θα πρέπει να καταγγείλουν με την ίδια σφοδρότητα αυτόν που αδιαφόρησε ΕΝ ΓΝΩΣΗ του γι αυτούς, καθώς και την κυβέρνηση που είναι η ΠΡΩΤΗ ΥΠΑΙΤΙΑ για Ο,ΤΙ επεισόδια έγιναν σήμερα.

    Τις επόμενες μέρες είναι σίγουρο ότι το πέπλο της υποκρισίας θα καλύψει τα πάντα. Οι 3 νεκροί δεν θα ξεχαστούν τόσο εύκολα όσο οι 4 νεκροί του Κ Μαρούση που πέθαναν από τα δακρυγόνα της αστυνομίας. Θα γίνουν η σημαία για το σύστημα που μέσα από αυτούς θα προσπαθήσει να σταματήσει τις κινητοποιήσεις.
    Ο κόσμος όμως που ήταν εκεί γνωρίζει. Γνωρίζει για ποιό πράγμα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και για ποιό πράγμα είναι ανεύθυνος και δεν αφορά τον αγώνα του.

    Κι ο αγώνας θα συνεχιστεί.

    1. Επειδή το σχόλιό σου με καλύπτει και λέει πράγματα που δεν έχουν ειπωθεί, μου επιτρέπεις να το αναδημοσιεύσω στο μπλογκ μας σαν ξεχωριστό άρθρο;

      1. Νομίζω ότι έτσι όπως είναι δεν κάνει για άρθρο, αλλά δεν έχω κανένα copyright αν εννοείς αυτό…

    1. “Οι ηθικοί αυτουργοί, επισημαίνει η ΟΤΟΕ, θα πρέπει να αναζητηθούν “στην ασκούμενη πολιτική, στην επιχειρησιακή στάση της αστυνομίας αλλά και στις Διοικήσεις των Τραπεζών που με την εκβιαστική τους πρακτική εμποδίζουν τη συμμετοχή των εργαζομένων στις κινητοποιήσεις και με την ανευθυνότητά τους δεν λαμβάνουν έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, για να προστατευθούν οι ανθρώπινες ζωές των εργαζομένων και των πολιτών στα τραπεζικά καταστήματα, που αποτελούν γνώριμους και διαχρονικούς στόχους σε όλη την διαδρομή που ακολουθούν κάθε φορά οι εργατικές πορείες και οι διαδηλώσεις”

      http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=158751

  14. Μπάτσοι σπάνε μαγαζί στη Στουρνάρη σήμερα… και προπυλακίζουν και αυτόν που τραβάει το βίντεο…

  15. Στη Θεσσαλονίκη, όλες οι ιδιωτικές τράπεζες ήταν ανοικτές. Μόνο η ΕΤΕ ήταν κλειστή και με κατεβασμένα τα ρολλά.
    Πολλά υποκαταστήματα βρέθηκαν με σπασμένα τζάμια (όσο σπάνε τα τζάμια αυτά). Την πλήρωσαν και κάποιες βιτρίνες εμπορικών.
    Από χημικά, χορτάσαμε επίσης.

    Για την υποκρισία των ΜΜΕ τί να πω. Είναι τόσο συντονισμένα τα παπαγαλάκια που ειλικρινά μου περνά απ’το μυαλό πως οι μολότωφ δεν έφυγαν από χέρια διαδηλωτών.

    Λυπάμαι για τους νεκρούς εργαζόμενους κυρίως γιατί ο θάνατός τους δίνει άλλοθι στην κυβέρνηση να συνεχίσει ακάθεκτη την αθλιότητα.

  16. Η πορεία δεν έχει καμία πολιτική αξία. Μηδέν. Τι κι αν ήταν γιγάντια, τι κι αν ο κόσμος ήταν πεισμωμένος, τι κι αν ήταν ακόμη και οι κνίτες συγκρουσιακοί σήμερα, τι κι αν όντως γίνανε προβοκάτσιες και τα ρέστα; Μηδέν. Ή μάλλον πλην άπειρον, γιατί εν ριπή οφθαλμού χάθηκε η έως χτες αδιαμφισβήτητη ηθική μας υπεροχή. Μπορούμε βέβαια πάντα να καταγγέλουμε τους μπάτσους και τους πολιτικούς, αλλά σήμερα δεχτήκαμε μια τεράστια ήττα. Σκοτώθηκαν τρεις αθώοι, μόνο και μόνο γιατί ανεχτήκαμε τόσα χρόνια (κι εγώ ο μαλάκας δικαιολογούσα μόλις μέχρι χτες) “το αυθόρμητο” και τα “παιδιά”. Σήμερα δεν νιώθω καθόλου έτσι. Ούτε και αύριο θα νιώθω το ίδιο. Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου και με όλη αυτή τη λαοθάλασσα, που τόσα χρόνια δεν προβλέψαμε ότι κάποτε θα γινόταν κι αυτό. Ότι δηλαδή ΕΜΕΙΣ (πληζ, ας μην πούμε αυτή ειδικά τη φορά ότι φταίει κάποιος άλλος) θα σκοτώναμε εργαζόμενους. Στα παπάρια μου οι ευθύνες του βγενόπουλου, γιατί αυτός είναι έτσι κι αλλιώς ένα καθίκι. Εμείς πρέπει να δούμε τι σκατά θα κάνουμε τώρα. Και για να ξεκινήσουμε, για να μπορούμε να ξανακοιταχτούμε στα μάτια, αύριο να πάμε να ρίξουμε ένα γαμημένο λουλούδι στο τόπο του μακελειού. Το ΔΝΤ μπορεί να περιμένει.

    1. αυτο το “εμείς” ακουγεται λες και φτιάξαμε κανένα σχέδιο…
      δεν ξέρω ποιός το έκανε αλλά ηλίθιοι υπάρχουν όπου υπάρχουν άνθρωποι.

    2. Έχεις δίκιο αλλά μην απογοητεύεσαι. Ακριβώς αυτό προσπαθούν να κάνουν. Τις επόμενες ημέρες που θα έχεις πιο καθαρό μυαλό θα αξιολογήσεις καλύτερα τα πράγματα κι εύχομαι το αποτέλεσμα να μην είναι η απογοήτευση.

      1. Μιτσάρα μου είμαι σαραντακάτι πλέον και έχω φάει τις καλές και τις κακές στιγμές με το κουτάλι. Αύριο θάμαι πάλι εκεί, όπως πάντα. Όμως κάτι έχει αλλάξει μέσα μου και προσπαθώ να το βγάλω μη μου στρίψει ρε σύντροφε.

        Όπως τάπες loophole.

      2. Μην ανυσηχείς αγαπητέ…Σύσσηφε. Θα έρθει η στιγμή που η πέτρα δε θα ξανακυλήσει προς τα πίσω. Θα τη στεριώσουμε γερά…

    3. bobfisher, καταλαβαίνω και συμμερίζομαι τη συντριβή σου. Εκτός από τους πολιτικούς που εξέφρασαν στη βουλή τη βαθιά τους οδύνη δείχνοντας ότι δεν νιώθουν τίποτε, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να μην έχει συγκλονιστεί από το γεγονός. Ωστόσο δεν συμφωνώ καθόλου όσον αφορά τη συλλογική ευθύνη μιας πορείας 300 ή 400 χιλιάδων ανθρώπων.

      Αναγνωρίζω παράλληλα τη δική μου ατομική ευθύνη για το γεγονός πως, όταν η φωτιά ήταν μικρή, παραγνώρισα τον κίνδυνο και δεν κοντοστάθηκα να δω αν οι άνθρωποι στο μπαλκόνι χρειάζονται βοήθεια.

      Δεν επιθυμώ, δεν δικαιολογώ και δεν ανέχομαι καμιά μα καμιά “παράπλευρη απώλεια” απ’ όποιο στρατόπεδο κι αν προέρχεται, ακόμα κι αν είναι από εκείνους που σηκώνουν το γκλομπ τους για να με βαρέσουν στο κεφάλι, γιατί πρώτα πρώτα σέβομαι τη ζωή και επιπλέον αναγνωρίζω σε όλους το δικαίωμα να σφάλλουν.

      Πιστεύω, όμως, (αν και γνωρίζω ότι δεν είναι εφικτό) ότι δεν θα πρέπει να φοβόμαστε και τη σκιά μας και να αντιμετωπίζουμε ως δολοφόνους όλους όσοι θα εκφράσουν την οργή τους σπάζοντας μια βιτρίνα. Κι αυτό, παρότι αγαπώ τη δημιουργία και όχι την καταστροφή κι εγώ η ίδια δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο. Και παρότι, αν ήμουν στη θέση οποιουδήποτε από τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς, θα είχα ήδη πηδήξει από το μπαλκόνι.

      1. Όχι ρε ερεντίρα. Όποιος κατεβάζει τζάμια δεν είναι δολοφόνος. Δεν πίστευα όμως ότι θα βρεθεί κάποιος τόσο μαλάκας ώστε να του λένε ότι υπάρχει κόσμος μέσα και αυτός να συνεχίζει. Πραγματικά δεν το πίστευα μέχρι σήμερα. Γύρισα και είδα τον καπνό (κι εγώ με τους εκπαιδευτικούς ήμουνα στη συγκεκριμένη φάση) και μετά απλώς γύρισα το κεφάλι. Βλέπεις, ο εθισμός στο μπάχαλο είναι τέτοιος που ούτε καν σκέφτηκα ότι μπορεί να υπήρχαν άνθρωποι μέσα. Σε οποιαδήποτε άλλη φάση που θάβλεπα φωτιά σε κτίριο θα έτρεχα να δω πως μπορώ να βοηθήσω. Εκεί και σε εκείνη τη στιγμή το θεώρησα δεδομένο και αυτό ήταν μεγάλη, μα πολύ μεγάλη μαλακία.

  17. Tο αστικό πολιτικό σύστημα σήμερα φοβήθηκε.
    Φοβήθηκε το μέγα πλήθος και την οργή που έβγαινε απ’τον κόσμο.
    Προσπαθεί λοιπόν πάλι να κάνει αυτό που με επιτυχία έκανε τον Δεκέμβρη.Να χρησιμοποιήσει
    προς όφελος του το γεγονός ότι 3 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους γιατί:
    Πρώτον,οι ανεγκέφαλοι απολίτικοι μπάχαλοι ή
    προβοκάτορες αν θέλετε -ο καθείς ας διαλέξει-
    ουδόλως νοιάζονται για το ΔΝΤ ,για τα μέτρα που ξεσκίζουν τον κοσμάκη,για το φάσμα της πείνας και ανεργίας που πλησιάζει με γρήγορα βήματα.Το
    μόνο που τους νοιάζει είναι το θέαμα,η εκτόνωση,η επαναστατική γυμναστική κι όλα αυτά με έναν ατομισμό και μια αυταρέσκεια σε στυλ να πάτε ΟΛΟΙ να γαμηθείτε.Οσοι τους έχουν δει στις διαδηλώσεις καταλαβαίνουν τί λέω.Η βία που θα ασκήσει ο κόσμος όταν το αποφασίσει είναι άλλο πράγμα και πάντως δεν θα έχει στόχο απλούς εργαζόμενους.
    Δεύτερον, οι υπάλληλοι του Βγενόπουλου δούλευαν
    κλειδωμένοι και με την απειλή της απόλυσης,χωρίς την απαραίτητη πυροπροστασία σε ένα ωραίο διατηρητέο,που αποδείχτηκε απ’έξω κούκλα
    κι από μέσα πανούκλα.Κι οι τράπεζες ένα πράγμα σαν το σύστημά τους δηλαδή.Απ’έξω εμφάνιση και μέσα εκμετάλλευση ,εκφοβισμός ,λεηλασία.
    Ο κόσμος είχε οργή και την εξέφρασε.Το ντου στη
    βουλή έγινε από απλό κόσμο και το ΚΚΕ απαντάει στις ψευτιές Καρατζαφέρη με μια άλλη ψευτιά. Οτι η Χρυση αυγή έστησε σκηνικό ντου στη βουλή για να προβοκάρει το ΚΚΕ…
    -το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?
    Τώρα προσπαθούν να ξαναβάλουν στο μαντρί τα κόμματα της αριστεράς απαιτώντας δηλώσεις νομιμοφροσύνης ,και τον κόσμο,εκφοβίζοντας και πιέζοντας απ’τα γνωστά δελτία των 8.Λοιπόν και η Τρέμη τρέμει.
    Αν όμως τον Δεκεμβρη τα κατάφεραν,τώρα είναι δύσκολο γιατί τα μέτρα συνεπάγονται αίμα,πόνο και δάκρυα.ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

    1. “Πρώτον,οι ανεγκέφαλοι απολίτικοι μπάχαλοι ή
      προβοκάτορες αν θέλετε -ο καθείς ας διαλέξει-
      ουδόλως νοιάζονται για το ΔΝΤ ,για τα μέτρα που ξεσκίζουν τον κοσμάκη,για το φάσμα της πείνας και ανεργίας που πλησιάζει με γρήγορα βήματα.Το μόνο που τους νοιάζει είναι το θέαμα, η εκτόνωση, η επαναστατική γυμναστική κι όλα αυτά με έναν ατομισμό και μια αυταρέσκεια σε στυλ να πάτε ΟΛΟΙ να γαμηθείτε.Οσοι τους έχουν δει στις διαδηλώσεις καταλαβαίνουν τί λέω.Η βία που θα ασκήσει ο κόσμος όταν το αποφασίσει είναι άλλο πράγμα και πάντως δεν θα έχει στόχο απλούς εργαζόμενους.
      Δεύτερον, οι υπάλληλοι του Βγενόπουλου δούλευαν
      κλειδωμένοι και με την απειλή της απόλυσης,χωρίς την απαραίτητη πυροπροστασία σε ένα ωραίο διατηρητέο,που αποδείχτηκε απ’έξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα. Κι οι τράπεζες ένα πράγμα σαν το σύστημά τους δηλαδή.Απ’έξω εμφάνιση και μέσα εκμετάλλευση, εκφοβισμός, λεηλασία.
      Ο κόσμος είχε οργή και την εξέφρασε.”

      Το αντιγράφω διότι συμφωνώ απόλυτα. Και λόγω του πρώτου σκέλος συμμερίζομαι τις σκέψεις του bobfisher. Το είπα και πριν, δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο κόσμος όταν κατ’ εξακολούθηση βλέπει αυτά τα πράγματα, σκέφτομαι πως εγώ τουλάχιστον θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα. Όποτε πάει να γίνει κάτι, ακριβώς τη στιγμή που λές εδώ είμαστε πετάγονται κάποιοι ξέμπαρκοι απ’ το πουθενά και τα γαμάνε όλα. Και η ανοχή και η αλληλεγγύη έχουν τα όριά τους. Αλληλεγγύη σε ποιόν, σ’ αυτόν που σε φτύνει στα μούτρα? Σ’ αυτόν που σπάει τη βιτρίνα δίπλα σου και την κάνει ενώ εσύ μένεις να φας το ξύλο στριμωγμένος στη Σταδίου? Σ’ αυτόν που καίει το αμάξι μες τη μέση της πορείας και στ΄αρχίδια του κιόλας αν καείς κι εσύ ζωντανός? Σ’ αυτόν που όταν συγκρούεσαι με τους μπάτσους παίζει με τα κουβαδάκια του σ’ ένα άσχετο μέρος? Δεν ξέρω άμα λέει ότι είναι αναρχικός, ασφαλίτης ή πιτσιρίκι σε εντεταλμένη υπήρεσία εν γνώσει ή εν αγνοία του αλλά άμα δεν τον πιάσεις να τον σαπίσεις στο ξύλο δεν πρόκειται να καταλάβει.

      1. Πέραν αυτών δεν νομίζω πως χρειάζεται να αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες κι από την ανάποδη.

        Κι αύριο στο δρόμο θα είμαστε να αγωνιστούμε γι’ αυτά που πιστεύουμε.

        Και δεν πρόκειται να υπογράψουμε καμιά δήλωση καταδίκης της βίας “απ’ όπου κι αν προέρχεται”.

        Και κατά τη γνώμη μου η πρωτόγνωρη σημερινή κινητοποίηση σημαίνει πάρα πολλά. Δημιουργείται ένα ρεύμα αντίστασης που πιστεύω πως δεν θα ανακοπεί από το γεγονός της δολοφονίας των ανθρώπων και την προπαγάνδα του καθεστώτος.

        Ο κόσμος ξυπνάει. Δεν το λέω με σιγουριά αλλά όσα είδα σήμερα με κάνουν να ελπίζω.

      2. επιτελους ενα λογικο σχολιο…
        η σημερινη λαοθαλασσα δεν πρεπει να διαληθει.για τους νεκρους κ μονο,γιατι κ αυτοι εργατες ηταν…

      3. Συμφωνώ και εγώ μαζί σας…
        Αν η προβοκάτσια μπορεί να διαλύσει μία τεράστια κινητοποίηση ενός ολόκληρου λαού, τότε αυτός ο λαός είναι πολύ ανώριμος και πολύ ανέτοιμος για να αντισταθεί!
        Τα σημάδια όμως φαίνεται ότι είναι διαφορετικά και φόβησαν…
        Δεν είδατε πόσο έτοιμα ήταν τα κανάλια να σπάσουν την απεργία για να αμαυρώσουν την κινητοποίηση…;
        Τα ίδια κανάλια “απεργούσαν” για να κρύψουν και να κόψουν-ράψουν κατά παραγγελία τα τεκταινόμενα!
        Δεν προσέξατε πόσο συντεταγμένα λειτούργησαν…;
        Δεν σας έκανε εντύπωση ότι η βουλή ήταν γεμάτη μεσημεριάτικα…;
        Αυτοί δεν πάτησαν ούτε για τον προϋπολογισμό… ούτε για τα μέτρα της 3ης Μαρτίου…
        Και ας μην ξεχνάμε ότι όλη η Ελλάδα κινητοποιήθηκε…
        Πάντως για μένα δεν υπάρχει πιο αηδιαστικό πράγμα από την καπηλεία του θανάτου τριών εργαζομένων από τους μεγαλύτερους αλήτες που κανονίζουν το ξεπούλημα όλων των εργαζομένων και μάλιστα το θάνατο από πείνα πολλών εξ αυτών…

  18. Όποιος νοιώθει ότι σκότωσε εργαζόμενους, μπορεί (και ίσως πρέπει) να πάει να παραδοθεί στην αστυνομία ζητώντας την καταδίκη του για ηθική αυτουργία. Υπάρχει σαν κατηγορία και είναι αρκετά βαριά. Μπορεί επίσης να αποδεχθεί το ΔΝΤ ως αντάλλαγμα για την ανοχή του σε κάποιους χουλιγκάνους (ΑΝ είναι χουλιγκάνοι και δεν είναι χαφιέδες).

    Προσωπικά δεν πείραξα ΠΟΤΕ κανένα εργαζόμενο, με αρρώσταινε πάντα η πολιτική του γηπέδου, δεν νοιώθω ότι έκανα οποιαδήποτε ατιμία, δεν νοιώθω ότι η σημερινή πορεία ήταν ένα τίποτα, δεν νοιώθω ότι έχασα την ηθική μου υπεροχή απέναντι στο ΔΝΤ, δεν νοιώθω ότι είμαι ένοχος για τίποτε άλλο πέρα από το ότι εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο δρόμος του αγώνα είναι μονόδρομος.
    Για όσους δεν το πιστεύουν (κι απ’ ότι φαίνεται δεν το πίστευαν και ποτέ) μπορούν πάντα να σκεφτούν τα επόμενα τα μέτρα-ανακούφιση για τον “πτωχευμένο” μισθωτό.

    Ο Βγενόπουλος εννοείται ότι δεν φταίει. Τον απαλλάσσει των κατηγοριών ο ρόλος του “κακού” που του έχει δώσει η ιστορία.
    Ιστορία που φυσικά γράφουν οι νικητές και αποδέχονται οι ηττημένοι.

    Υγ: Και το λουλούδι καλό είναι να το φυλάμε καλά μέσα μας για πάντα και όχι να το πετάμε επιδεικτικά ως αντιστάθμισμα των όποιων ενοχών μας.

    1. Τώρα θα μπορούσα να σου απαντήσω ανάλογα, αλλά δεν κάνει. Ο καθένας ότι καταλαβαίνει.

      1. Απάντησε όσο “ανάλογα” θες και φυσικά μπορείς.

  19. Κάποιοι το έβλεπαν να έρχεται, κάποιοι πάλι όχι. Προσωπικά διαψεύστηκα, γιατί ήμουν με το μέρος αυτών που δεν έβλεπαν. Η Αλήθεια είναι ότι σήμερα θεωρώ τον εαυτό μου βλάκα, όχι γιατί δήθεν υπήρξε ή δεν υπήρξε σχέδιο έξω στο δρόμο, αλλά γιατί πολιτικά αποτύχαμε (ΕΜΕΙΣ). Νιώθω θλίψη, και τίποτε άλλο, για τον χαμό τον τριών παιδιών. Και τώρα συνειδητοποιώ ότι όλοι μαζί βρισκόμαστε σε έναν εφιάλτη από τον οποίο δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε. “Θα βρεθούν οι ένοχοι. Θα πληρώσουν, θα θα θα θα…”, ας είναι. Ελάχιστες και συγκεκριμένες οι λύσεις από΄δώ και μπρος.

  20. Ξεσβουρε, bobfisher, Αρουραίε …

    δεν ηθελα σημερα να διαβασω τιποτε να γράψω τιποτε …

    κατηγορουσα τον εαυτό μου που δεν έβγαλα φωτογραφίες “κουκουλοφορων”,… που δεν εναντιώθηκα στην καταστροφική τους μανία (μακριά ωστόσο απο τον χώρο της συγκεκριμένης τραγωδίας), γιατί φοβήθηκα και να πλησιάσω ακόμη ..

    φοβήθηκα…

    από την άλλη δεν χωρούσε ο νους μου πως μπορει τελικά να ‘γινε αυτό το κακό ..

    και πως ξεκινησε,
    και πως συνεχίστηκε,
    και πως δεν αποτράπηκε,
    και πως τελείωσε για τους 3..4;!…,
    και πως θα γίνει “αντικείμενο εκμετάλευσης…” … είτε ειλικρινούς είτε υποκριτικής επιχειρηματολογίας από όλους μας…

    τωρα νομίζω ότι έμαθα..

    η χαζομαρα,
    η καταστροφή,
    ο φόβος, και η υποκρισία δεν θα με ξανανικήσουν…

    Η γνώση είναι δύναμη,
    διώχνει τον φόβο,
    φέρνει την ελευθερία … από κάθε “δεσμά” και “πάθη”,
    και μαζί με πανανθρώπινες και αδιαμφισβήτητες αξίες και αρχές,
    δημιουργεί σοφία
    και καλοσύνη, ..
    όμορφα κι ωραία
    .. όχι μίζερα

    να ευχηθώ “καλό ταξίδι” στα νέα σύμβολα της εποχής μας, συλληπητήρια στους δικούς τους ανθρώπους, σε όλους μας..

  21. Tι να πει κανεις τετοιες ωρες…Σημερα μετρηθηκε και καταγραφηκε η αξια της ανθρωπινης ζωης στην Ελλαδα του 2010…Μετρηθηκε απο τον ιδιοκτητη,τους τυπους που εριξαν τις μολοτοφ,τους πολιτικους και τα ΜΜΕ.Αυτο που πρεπει πραγματικα να μας ανησυχησει,ειναι το αποτελεσμα αυτης της μετρησης.Τ αλλα θα τα πουμε αυριο…

    1. Αυτό που δεν χωράει ο νους μου… είναι ένα πράγμα. Τα συναισθήματά μου έχουν γίνει τρενάκι του τρόμου από εκείνη την ώρα. Καταρχήν, είδα όλη τη φάση με τα μάτια μου. Όχι τη στιγμή της πυρκαγιάς αλλά το μπαράζ των επιθέσεων στα καταστήματα στη σειρά, ανάμεσα τους και η Μαρφίν. Τη Μαρφίν την είδα να καίγεται όταν είχαμε πλέον προσπεράσει. Αυτό που έχει μείνει χαραγμένο… είναι ότι ήταν 14-16χρονα πιτσιρίκια. Μάλιστα, μαζί τους ήταν και κάτι κοριτσάκια που σιγόνταραν τη φάση και κινούνταν στα όρια της πορείας. Πιτσιρίκια, με έναν μεσήλικα τύπο να δίνει παραγγέλματα… Όλος ο κόσμος γιουχάριζε και φώναζε και αυτά έκαναν κωλοδάχτυλα και χειρονομίες. Δεν μιλάμε για μία συνειδητή πράξη… δεν μιλάμε για ανθρώπους κάποιας ηλικίας που έχουν κάνει μία συνειδητή επιλογή. Δεν ξέρω τι είναι ο τύπος που τα οργάνωνε… αν είναι “ινστρούκτορας” ή ασφαλίτης…
      Θα ήθελα πολύ να βρισκόμουν σήμερα στο μυαλό αυτών των παιδιών και να δω τι σκέφτονται… άραγε, έχουν συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει; Έχουν συνειδητοποιήσει ότι έχουν διαπράξει φόνο; (φυσικά, οι ηθικοί αυτουργοί είναι άλλοι…) Δίπλα στα πιτσιρίκια που σπάγανε και πέταγαν τις μολότωφ (μέσα στον Ιανό, στην Μαρφίν κτλ), τα κοριτσάκια που ακολουθούσαν φώναζαν για τα κελιά και το πάθος για τη λευτεριά… Αισθάνομαι άρρωστη…!!! Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτήν την εικόνα… αλλά αυτή τη φορά, καρφώθηκε στη μνήμη μου. Ίσως, να έχει να κάνει με το γεγονός ότι λόγω επαγγέλματος, είμαι με παιδιά τέτοιας ηλικίας καθημερινά… ίσως επειδή κάθε μέρα στη δουλειά μου αισθάνομαι την απώλεια της αθωότητάς τους… Ίσως, γιατί δεν ξέρω το μέλλον που έχουμε μπροστά μας, τι επιφυλάσσει και γι’ αυτά… Ίσως οργίζομαι και με μας… που στα πλαίσια της συνήθειας της εικόνας αυτής… δεν αντιδρούμε. Κανονικά… με τόσο κόσμο που ήμασταν… θα μπορούσαν και να έχουν απομονωθεί… Απλά δεν το χωράει ο νους μου… Δεν χωράει όμως ο νους μου, ότι και αυτοί οι άνθρωποι δούλευαν σήμερα εκεί… Ότι η τράπεζα δεν είχε κλείσει… ότι όλα αυτά… δεν θα τα ζούσαμε τώρα αν δεν μας είχαν ξεπουλήσει κάποιοι τα ΟΝΕΙΡΑ μας… τα όνειρα αυτών των παιδιών επίσης… Δεν ξέρω… νομίζω ότι είναι μία από τις πιο πένθιμες μέρες της ζωής μου… και αισθάνθηκα ότι πρέπει να το πω…

      1. τελικα, ολοι καπου εκει ημασταν..
        λιγο πριν .. λιγο μετα..

      2. Τις τελευταίες δύο απεργιακές κινητοποιήσεις βρέθηκα να κάνω περιφρούρηση σε σχολεία. Κατορθώσαμε και τις δύο φορές να κατεβάσουμε μαθητές στο δρόμο είτε από το γυμνάσιο είτε από το λύκειο. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος από την ωριμότητα και την αντίληψη που είχαν. Ακόμα κι εκείνα που ήταν πιο…άστατα. Ένοιωθα πως μιλούσα με συνομήλικους. Και πάντα ένα άγχος να με κυνηγά μην πάθουν τίποτα τα παιδιά. Αυτά τα αγγελούδια που ακόμα με κατατρέχουν όπου και να σταθώ. Και για αυτά τα παιδιά πρέπει να δώσουμε και την ψυχή μας ακόμα.

  22. παιδιά, εγω μπορω να σας πω μόνο ό,τι είδαν τα μάτια μου.

    1) παααρα πολυς κοσμος!
    πολύς ήταν ο απλός κοσμος! (όχι μόνο κομματικοι-οργανωμενοι)
    αλλά δεν ξέρω να τον υπολογίσω σε νούμερο..

    ο κοσμος στεκόταν από το Μουσειο (Αλεξανδρας σχεδον+Πατησιων) έως την Πανεπιστημιου

    ΦΙΣΚΑ!!
    και ο δρόμος.. ΚΑΙ τα πεζοδρομια!
    τόσο που δε μπορουσες να μετακινηθεις!

    ταυτοχρονα πολυς κοσμος κινειτο από την Γ Σεπτεμβριου προς Ομονοια
    στην Ομονοια και γυρω και Πανεπιστημιου ειδα ΠΑΜΕ .. και παλι πολυς κοσμος!

    και ο κοσμος συνεχισε να ερχεται (ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! 11-4) και για αυτο και αργησε να ξεκινησει η πορεια!

    2) ειδα “πιτσιρικια”!!! τα λέω έτσι γιατί ηταν σιγουρα γυμνασιοπαιδα! (κρινοντας απο το σωμα) και εσπαγαν κινουμενα παραλληλα με την πορεια..
    εσπαγαν ό,τι έβρισκαν! από βιτρινες μεχρι φανάρια!

    ο κόσμος γιούχαρε.. αλλά αυτά συνέχιζαν απτόητα..

    3) ειδα και εναν “κυριο” (60αρη, με γκριζο κοντο μαλλι, μαύρο γυαλι, περιποιημενος αλλά .. σπορτιφ.. με τζακετ χωρις μανικια)
    ο οποιος.. δε φωναζε συνθηματα.. δεν ειχε παρεα.. δεν χαζευε την πορεια.. όπως άλλοι κύριοι..

    αλλά μιλούσε ήρεμος.. στον “αέρα”..
    όχι συνεχεια!.. μιλουσε “στον αέρα” μόνο όταν πλησιαζε κανα απο αυτα τα “πιτσιρικια”.. τα οποία..τον πλησίαζαν αρκετά συχνά και με άνεση.. παρόλο που εμφανισιακά “ήταν ανόμοιοι”..

    4) αυτοι που εσπαγαν ηταν στα αριστερά οπως ανεβαινεις Σταδιου
    και οταν ειδαμε την πρωτη -επι της Σταδιου- διμοιρια των ΜΑΤ.. αυτή κατεβηκε απο τα δεξια.. (?! κινηση “τακτικης”?? να αιφνιδιασουν τους απεναντι??)

    5) στο Συνταγμα εκοψαν την πορεια με δακρυγονα..
    μερος της ειχε προχωρησει στη συνεχεια της Σταδιου, προς Συγγρου..

    και όταν φύγαμε από κέντρο.. ακούσαμε τις πρώτες φήμες για νεκρους..

    δεν ξέρω αν σε εσάς είναι εξίσου σοκαριστική η εικόνα.. μάλλον εγω δεν ειμαι συνηθισμενη σε αυτή.. αλλά να βλέπω “πιτσιρικια”.. να δεχονται εντολες για καταστροφη απο τον τυπο.. λες και είναι ο προπονητης τους.. δε μπορω να το χωνεψω!

    δεν αλλάζει το γεγονός ότι βγηκε τόσος κόσμος να φωναξει..
    όπως δεν αλλάζει και το γεγονός του χαμού 3 ανθρώπων!

  23. Κατανοώ πως είναι δύσκολο αυτό που θα ζητήσω αλλά όποιος γνωρίζει λεπτομέρειες για τη δολοφονία των τριών εργαζομένων να δώσει περισσότερες πληροφορίες.

    Απόψε η εργατική τάξη θρηνεί τρία παιδιά της.

  24. η δική μου ανταπόκριση:
    Ως προς την συμμετοχή ο κόσμος στην Αθήνα σίγουρα έφτανε τις 200.000 διαδηλωτές.
    όταν το μεγάλο μπλοκ του ΠΑΜΕ ήταν στην πλατεία Συντάγματος ήδη, τα πρωτοβάθμια ακόμη συγκεντρώνονταν στο Μουσείο.
    Υπήρχαν δεκαδες προσυγκεντρώσεις σωματείων σε διάφορα σημεία που κατευθύνονταν προς διάφορες συγκεντρώσεις την στιγμή που ήδη οι πρώτοι που είχαν περάσει από την Βουλή διαλύονταν. Από αυτή την άποψη το νούμερο που παραθέτω είναι ενδεικτικό και μόνο και δεν υπάρχει ασφαλή εκτίμηση.

    Εκτός από τους εργαζόμενους ρολά είχαν κατεβάσει και τα περισσότερα μαγαζιά. Και δεν αναφερομαι μόνο στα μαγαζιά του κέντρου αλλά και σε διάφορες γειτονιές. Αυτό το εξακρίβωσα και το πρωί που ξεκίναγα από την συνοικία που μένω, αλλά και το απόγευμα που φεύγοντας από το κέντρο πήγα σε άλλη συνοικία.
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟ-ΑΣΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.

    Πυκνά και μαχητικά τα σωματεία των ΔΕΚΟ και των ΟΤΑ. Πολλά νέα σωματεία και συσπειρώσεις νέων εργαζομενων που τουλάχιστον εγώ έβλεπα για πρώτη φορά.

    Μεγάλα τα πολιτικά μπλοκ της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του αναρχικού χώρου.

    Το κομμάτι των νεολαίων που αναφέρει η koula πιο πάνω που πήγαινε δίπλα από την πορεία, ήταν έξω από κάθε μπλοκ, συμπεριλαμβανόμενων και των μπλοκ των αναρχικών.

    Δεν καταλαβάμε τια κριβώς συνέβει με την μοιραία τράπεζα που βρήκαν τραγικό θάνατο οι τρεις συνάδελφοι μας. ήταν τόσο μεγάλη η διαδήλωση που δεν πήραμε χαμπάρι, παρά ώρες μετά.

    Η αστυνομία σήμερα τα χρειάστηκε κανονικά. Εξαφανισμένη στην αρχή περιφρουρώντας την βουλή και διάφορα κτίρια, έχασε κατά κράτος την μάχη από την ποσότητα και κυρίως την μαχητικότητα δεκάδων χιλιάδων διαδηλωτών.

    Είναι ανακριβές ότι μόνο οι “πιτσιρικάδες” ή μόνο οι αναρχικοί συγκρούστηκαν. έγιναν δεκάδες συμπλοκές σε διαφορετικά σημεία από διαφορετικά μπλοκ.

    Το σημείο – παγίδα, στα κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος ήταν και πάλι το σημείο στο οποίο η αστυνομία επιχείρησε να διαλύσει την πορεία. Αυτό έγινε εν μέρει, καθώς η πορεία συνεχίστηκε μεν αλλά με δύο διαφορετικά μπλοκ που έπαψαν να επικοινωνούν μεταξύ τους.

    Ενα κομματι με μερικά σωματεία και τα μπλοκ των ΜΛ-ΚΚΕ, ΚΚΕ μλ, ΕΕΚ, ΑΚ, Δράση Αλληλεγγύης, Κόντρα και Αναρχικοί, δεν πρόλαβε να στρίψει από Οθωνος προς βουλή και εξαναγκάστηκε να συνεχίσει από Φιλελλήνων προς Στήλες Ολυμπίου Διός μέσα από καταιγισμό δακρυγόνων.
    Ένα άλλο που ερχόταν από πίσω με επικεφαλής την ΚΟΕ και άλλες δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ είχε μπλοκαριστεί στην Σταδίου και επέλεξε να στρίψει από Μ. Βρετάνια.

    Από το πρώτο μπλοκ, εγω εφυγα για λόγους ανωτέρας βίας και τράβηξα μέσω Πλάκας προς σταθμό Μοναστηράκι.
    Εκεί είδα δεκάδες Δελτάδες να ανεβαίνουν προς το Σύνταγμα λίγα λεπτά πριν χτυπήσουν τον κόσμο στις Στήλες (αυτό το έμαθα τηλεφωνικά αργότερα).
    Οι ΔΕΛΤΆΔΕΣ ανέβαιναν με επικίνδυνους και δολοφονικούς ελιγμούς μέσα από το κόσμο που κατέβαινε από Ερμού και Μητροπόλεως εξαγριώνοντας τον με χειρονομίες.
    Από παρακείμενο μαγαζί, έφυγε πιάτο με μακαρονάδα (!) και προσγειώθηκε στο κράνος ενός εξ’αυτών που έγινε ρεζίλι κυριολεκτικά.
    Πιο κάτω ένας παραλίγο να έρθει στα χέρια με γκαρσόνι.

    Τα τραγικά σχετικά με την δολοφονία των τριών τραπεζοϋπάλληλων τα άκουσα ώρες μετά.
    Δεν γνωρίζω αν ισχύουν οι εκτιμήσεις για συγκεκριμένες προβοκάτσιες σαν αυτές που έκανε η Αλέκα Παπαρήγα για την Χρυσή Αυγή.

    Εγώ επισημαίνω μερικά ….. περίεργα που είδα σε βίντεο που ανέβηκαν στο δίκτυο

    α)
    τον ύποπτο εμπρησμό του …. 4ου ορόφου, και μόνο του 4ου ορόφου (!) στο υπ.Οικονομικών. Είναι αδύνατον να πετάξει κανείς μολοτωφ τόσο ψηλά. Πρέπει να μπει μέσα και να την τοποθετήσει πράγμα αδιανόητο με την αστυνομική φρουρά που υπάρχει. Εκτός και αν το έκανε ο ίδιος ο υπουργός.
    Και επειδή κάτι ακούστηκε στο ράδιο για το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο όροφο φυλάσσονται τα αρχεία των ανέλεγκτων υποθέσεων φοροδιαφυγής μεγάλων εταιριών ο νους μου πάει σε εικασίες, αναπόδεικτες μέν, ισχυρές δε.

    β)
    είναι αδύνατον να πιστέψω ότι ενώ έχουν απωθηθεί οι διαδηλωτές από την καντίνα της εισόδου του Ζαππείου και με δύο κλούβες των ΜΑΤ δίπλα, η καντίνα πήρε φωτιά και άρπαξαν και κάτι δέντρα.

    γ)
    το βίντεο με την διμοιρία των ΜΑΤ που σπάει τα τζάμια καφετέριας στην οδό Στουρνάρη για να μπει και να συλλάβει θαμώνες, πρέπει να κάνει τον γύρο του κόσμου και έτσι να ….. βοηθήσει την καμπάνια του ΕΟΤ για την προσέλκυση τουριστών.

  25. και μια ανταπόκριση των συντρόφων μου από Βόλο

    ΒΟΛΟΣ: ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ Η ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΑ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
    05/05/2010 in Uncategorized

    Μαζική πορεία στο Βόλο από πλατεία Ελευθερίας, Ιωλκού, Ιάσωνος Καρτάλη και ξανά πίσω. Στις εναρκτήριες ομιλίες, προπηλακίστηκαν οι διοικήσεις του Εργατικού Κέντρου Βόλου και η ΑΔΕΔΥ, ξηλώθηκε το πανό τους και αφαιρέθηκε η μικροφωνική με αποτέλεσμα να αποχωρήσουν οι διοικήσεις τους.

    Στην πορεία τέθηκε επικεφαλής μια σκουπιδιάρα του δήμου, εκεί που δηλαδή πρέπει να καταλήξει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, οι ευρωπαίοι και αμερικάνοι φίλοι τους που ήρθαν να σώσουν τη “χώρα”. Επικεφαλής τέθηκε το σωματείο των ΟΤΑ και άκολουθούσαν τουλάχιστον 1500-2000 εργαζόμενοι, άνεργοι, φοιτητές, μαθητές.

    Κλειστά παρέμειναν σήμερα και τα εμπορικά καταστήματα με απόφαση του εμπορικού συλλόγου αφού η δραματική μείωση των εργατικών εισοδημάτων (+η νέα φορολογία και ο αναταγωνισμός από τις πολυεθνικές) τους προλεταταριοποιεί με μαθηματική ακρίβεια.

    Ένταση δημιουργήθηκε κυρίως στη Νομαρχία με την προκλητική παρουσία του ΔΝΤ (Δυνάμεις-Νόμου-Τάξης) αλλά δεν μπόρεσαν να επέμβουν καθώς πλήθος διαδηλωτών παρέμεινε στη συμβολή Αναλήψεως και Ιωλκού, με τη Νομαρχία περικυκλωμένη από τρία τουλάχιστον σημεία. Το πλήθος φώναζε ρυθμικά συνθήματα εναντίον της αστυνομίας, παραμένοντας σταθερά στη Νομαρχία μέχρι να αποχωρήσει όλος ο κόσμος, ενώ σε όλη τη πορεία ήταν ακροβολισμένα παλικάρια της ασφάλειας με τα ένδοξα κινητά τα οποία σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η κυβέρνηση θα τα κάνει καρτοκινητά με περιορισμένο χρόνο ή μόνο για πληκρολόγηση του 112.

    Οι παραδοσιακές συνδικαλιστικές ηγεσίες, ενσωματωμένες με μύριους δεσμούς με το αστικό κράτος και τις εναλλασσόμενες κυβερνήσεις, αδυνατούν να ελέγξουν το κόσμο στο δρόμο και αναγκαστικά θα παραμείνουν στο “κόσμο των εκλεγμένων” κι εμείς στο “κόσμο των εξεγερμένων”.

    Δεν υπάρχει επιστροφή στο παρελθόν. Εκτός από την ΕΕ το ΔΝΤ, είμαστε κι εμείς εδώ.

    Να φύγουν όλοι – Απεργία Διαρκείας – Οι αγώνες και η εξουσία στα χέρια μας!

    http://ergatis.wordpress.com/2010/05/05/βολοσ-επικεφαλησ-η-σκουπιδιαρα-τησ-κα/

  26. An o anarxikos xwros den bgei mazika, den katadikasei den eksighsei exei xasei megalh sumpatheia kosmou. Mia o EA, mia o Xami mia afto to foniko. Me olh th sumpatheia mou to ksanalew, ektos an pistevei oti den ofeilei ekshgeis se afto pou me periseia allazonia kapoioi apokaloun hlithious mikroastous, dld to 80% ths koinwnias mas.

    1. Κοίτα anle… δεν νομίζω ότι και ο αναρχικός, ο κάθε αναρχικός, οφείλει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Στην πορεία υπήρχε μπλοκ αναρχικών, αντεξουσιαστών… το οποίο έκανε πορεία κανονικότατα όπως όλοι μας και μάλιστα μεγάλο μπλοκ. Αυτοί που προκαλούσαν τα μπάχαλα και έβαλαν φωτιά και στη μαρφίν, ήταν εκτός μπλοκ. Ακόμη, κι αν δηλώνουν αναρχικοί (πράγμα που δεν γνωρίζω…), δεν σημαίνει ότι όλοι οι αναρχικοί συμμερίζονται την τακτική τους… που εγώ τουλάχιστον θεωρώ απίστευτα θρασύδειλη. Γιατί είναι άλλο πράγμα να συγκρούεσαι με την αστυνομία ως μπλοκ που δέχεσαι και εσύ τη βία τους… κι είναι άλλο πράγμα να σπας και να πετάς μολότωφ μέσα σε κτίρια με κόσμο, να προκαλείς και τους διαδηλωτές και τα ΜΑΤ και μετά να προσπαθείς και να κρυφτείς μέσα σε μπλοκ όταν βρίσκεις τα σκούρα…
      Όσο για τον ΕΑ και γενικώς για το αντάρτικο πόλεων, υπάρχουν απόψεις και απόψεις και τάσεις και τάσεις, ανάμεσα στους αναρχικούς.

      1. δεν σημαίνει ότι όλοι οι αναρχικοί συμμερίζονται την τακτική τους
        ##
        Εγω θελω να πιστευω οτι κανεις δε συμμεριζεται τετοιες τακτικες και οπως λεει και η Ερεντιρα οποιος κανει τετοια ειναι αρρωστος, αλλα ειπα γιατι νομιζω οτι οφειλουν να ξεκαθαρισουν θεση.
        Γιατι σαφως δεν ειναι κομμα αλλα δε νομιζω οτι κανεις θα μιλησει απο αναρχικους για “παραπλευρες απωλειες αστικης παλης”. Αν μιλησει τοτε ακτι εχω καταλαβει εγω λαθος για αυτον το χωρο και μαλλον τον εχω εξειδανικευσει

      2. Πάντως έχω δει ήδη κείμενα στο διαδίκτυο όπου αναρχικοί καταδικάζουν τις ενέργειες και διαχωρίζουν τη θέση τους…

    2. Anle, ο “αναρχικός χώρος” δεν είναι κόμμα για να βγάζει καταδικαστικές ή άλλου είδους ανακοινώσεις. Είναι ένας ανομοιογενής ιδεολογικός χώρος από άτομα/μονάδες, τα οποία ενίοτε συγκροτούνται σε ομάδες/συλλογικότητες/χχχ για το συντονισμό των δράσεών τους.

      Επειδή τον πόνο για τους ανθρώπους που χάθηκαν τον βιώνουν όλοι όσοι διατηρούν κάποια, έστω ελάχιστα, στοιχεία ανθρωπιάς ανεξάρτητα από κομματικές και ιδεολογικές τοποθετήσεις, θεωρώ άδικη, αναίτια και αυθαίρετη την απόδοση συλλογικής ευθύνης στον αναρχικό χώρο και την απαίτηση για καταδίκη των γεγονότων. Είναι σαν να θεωρεί κανείς ότι όλοι οι αναρχικοί ή όλοι όσοι δεν έχουν πρόβλημα όταν βλέπουν να σπάζεται η βιτρίνα μιας τράπεζας είναι συλλήβδην μηδενιστές και δολοφόνοι. Όποιος επικροτεί το να βάζεις φωτιά εκεί όπου υπάρχουν ζωντανοί -και όχι μόνο άνθρωποι- δεν είναι ούτε αναρχικός ούτε φασίστας ούτε τίποτε. Είναι πάνω απ’ όλα άρρωστος. Επικίνδυνα άρρωστος.

      Αντί λοιπόν να ζητάμε από τον αναρχικό χώρο να καταδικάσει, ενώ στο μεταξύ αποδίδουμε αδιακρίτως την ευθύνη σε όλους όσοι θεωρούμε ότι ανήκουν σε αυτόν και σε όλους όσοι καλούσαν και καλούν σε κινητοποιήσεις, θεωρώ ότι θα ήταν πιο δίκαιο να ζητούσαμε να τοποθετηθούν εκείνοι που ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ τη δολοφονία των τριών υπαλλήλων της μαρφίν. Και τότε ας απευθύνουμε σε εκείνους αυτά που θέλουμε να τους πούμε.

  27. καλημέρα – οσο γίνεται ,

    επειδη κι εγω έχω “κολήσει”…

    θα παρακαλέσω koula & anadyomenh και όποιον άλλον μπορεί να υποστηρίξει τις μαρτυρίες …
    με φωτογραφικό υλικό – για τον περιβόητο κύριο “καθοδηγητή της συμφοράς” – να το κοινοποιήσει…

    σιγουρα κάποιος λιγότερο δειλός από μενα (ή πιο αποφασιστικός τουλάχιστον, ή πιο ευνοημένος συγκυριακά έστω.. ) να καταφερε να “αποκαλύψει” την καταστροφιική δράση εναντίον μας

    1. Ili Geri
      δεν εχω φωτογραφιες ή άλλο αποδεικτικό υλικό..
      μαζι μου ειχα μονο κινητο.. καπου καταχωνιασμενο στο τσαντακι.. για να εχω ελευθερα χερια.. δεν ημουν σε ετοιμοτητα..
      και καταλαβαινω οτι καποιος που δε με ξερει, δε μπορει να με πιστεψει χωρις αποδειξεις (φωτο ή βιντεο).. αλλά δε μπορούσα και να μην το πω καν!

      αν ηταν πχ καποιος που να “φαινοταν” οτι ειναι μαζι τους.. δε θα μου εκανε τοση εντυπωση για να το γραψω.. δε θα το εβρισκα “αξιο λογου” για να το γραψω εδω.. θα το συζητουσα με φίλους κλπ.. αλλά δε θα το θεωρούσα αρκετα ιδιαιτερο ή ενδιαφερον ή σημαντικό για να το γραψω εδω.. δεν ξερω αν με καταλαβαινεις..

      και ναι, έχει δικιο ο nolongersafe, οτι αυτοι που αναφερω στο προηγουμενο σχόλιό μου, που ερχοντουσαν παράλληλα στην πορεία, δεν ήταν σε κανενα μπλοκ.. (νομιζα οτι το ειχα πει αρκετα ξεκαθαρα.. αλλά δεν πειραζει να το επαναλαβουμε)

      ΥΓ απλα ανεφερα τη δικη μου μαρτυρια, αν θες.. καταλαβαινω οτι δεν ειναι αρκετη.. αλλά τη θεώρησα αρκετά σημαντική, πιο πολύ για να έχει ο κόσμος το νου του και να κάνει αυτό που λες..
      να μη μενει απαθης ή μουδιασμενος.. και να συλλέγει αποδειξεις!

    2. Δυστυχώς, παρομοίως… Βέβαια, κι εγώ το πρόσεξα όταν άκουσα μία γυναίκα δίπλα μου στην πορεία, η οποία το εντόπισε και είπε κοιτάξτε τον… τι κάνει. Τότε γύρισα και τον είδα. Μαζί με μένα γύρισαν και 4-5 άλλοι που βρίσκονταν γύρω μου. Άρα σίγουρα τον έχουν προσέξει κι άλλοι. Λυπάμαι ειλικρινά, που εκείνη την ώρα, αισθανόμουν πανικό και δεν χρησιμοποίησα το κινητό μου για φωτογραφία. Εκείνη τη στιγμή στα αριστερά μας ήταν αυτά τα παιδιά που έσπαγαν τα πάντα, κρατούσαν επιδεικτικά τις μολότωφ, έκαναν χειρονομίες στον κόσμο και από τα δεξιά μας είχαμε τα ΜΑΤ… Κάτι που έχω ξεχάσει να πω είναι… ότι τα ΜΑΤ βρίσκονταν εκεί… δεν θυμάμαι αν την ώρα που πήρε φωτιά το κτίριο είχαν μόλις εμφανιστεί αλλά νομίζω πώς ναι… Αν ήταν κάποιος άλλος εκεί και θυμάται… Η αλήθεια είναι ότι όλο αυτό το σκηνικό μου δημιούργησε έναν πανικό για να σκεφτώ να τραβήξω τον “συνοδό” τους… γιατί αυτό φαινόταν ότι είναι. Μάλιστα μέσα στον πανικό τον είδα επειδή άκουσα τη γυναίκα δίπλα μου αλλά δεν του έδωσα καν μεγάλη σημασία, καθώς δεν περίμενα ότι θα συμβεί αυτό που συνέβη και κοίταζα γύρω μου έντρομη πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση…

  28. για τα παιδιά που φαινεται να συμμετείχαν …

    τι να πω …

    κι άλλο δράμα …

    κι άλλο έγκλημα εναντίον ΟΛΩΝ ΜΑΣ …

    πρεπει να κερδίσουμε την μαχη της ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ..

  29. ξέσβουρε και Μητσάρα

    και αυτοί που έριξαν τις μολοτοφ … δυστυχώς από το δικό μας στρατόπεδο είναι/θα έπρεπε να είναι …

    αυτόν που “δεν θελουμε” μαζί μας είναι

    ο “καθοδηγητής της συμφοράς” …

    και ο “εργοδότης της συμφοράς” …
    που χύνει κροκοδείλια δάκρυα και κατηγορεί την “πολιτεία” για δήθεν τυχη που δεν θρηνησαμε νωρίτερα ανθρωπινες ζωές …

    Αλλά βλέπεις η “πολιτεία” αν ηθελε να απαντησει … θα έπρεπε να ελέγξει ΣΗΜΕΡΑ ολες τις επιχειρησεις και δραστηριότητες του “εργοδότη της συμφοράς”και να ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΠΕΙΑ… εφαρμόζοντας απλά τους Νόμους

    Αλλά βλέπετε το χορευουν τόσο τέλεια το…
    “ταγκό της υποκρισίας” (“πουλάω” ΟΤΕ – “αγοράζω ” Ολυμπιακή… “βρίζω” Αριστερά … “ριχνω στάχτη στα ματια” με Πάγκαλο …)

    συνεργασία: “το να χερι .. νιβει τ’ άλλο…” WIN-WIN που λένε κι οι “φίλοι” μας οι Αμερικάνοι ..

  30. Θέλω να καταθέσω και ‘γω, παιδιά, τη δική μου άποψη.

    Κανείς δεν γνωρίζει ΠΟΙΟΙ δολοφόνησαν τους τρεις εργαζόμενους στην Μαρφίν! Όλα τα σενάρια “παίζουν”.

    Και το σενάριο “αυθόρμητων ανεγκέφαλων κωλόπαιδων”, αλλά και το σενάριο “προβοκάτσια”. Δεν ξέρω αν θα μάθουμε ποτέ! Ακόμη και το -κρίσιμο- ερώτημα “ποιοί ωφελούνται” από αυτό το τραγικό γεγονός, έχει απάντηση στο σενάριο “προβοκάτσια”, αλλά όχι στο άλλο.

    Πάντως, όπως αναφέρει πιο πάνω ο/η nolongersafe, στην περίπτωση του εμπρησμού ΜΟΝΟ του 4ου ορόφου του κτιρίου του ΣΔΟΕ, το πράγμα είναι τουλάχιστον “περίεργο”, αφού ασφαλώς κανένα χέρι δεν μπορεί αν ρίξει “μολότωφ” σε ύψος 4 ορόφων. Ειδικά αν ισχύει ότι στον όροφο αυτό κρατούνταν αρχεία με υποθέσεις μεγάλης φοροδιαφυγής.

    Σε κάθε περίπτωση “ζημία” έγινε στον αγώνα, όσο κι αν τα κόμματα της Αριστεράς προσπάθησαν να θέσουν τα θέματα στις σωστές τους διαστάσεις (απερίφραστη καταδίκη της βίας – συνέχιση του αγώνα, αφού οι λόγοι για τους οποίους γίνεται δεν εξέλιπαν). Αυτό που μένει να δούμε είναι πόσο μεγάλη.

  31. Και, ακόμη, θα ερευνήσει άραγε κάποιος εισαγγελέας αν το συγκεκριμένο κατάστημα είχε όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας (σύστημα πυρόσβεσης, έξοδο κινδύνου κλπ);;;

  32. anle, δε νομίζω ότι ο αναρχικός χώρος οφείλει να απολογηθεί ή να εξηγήσει ότι αυτοί που το έκαναν αυτό δεν είναι αναρχικοί. Γιατί άτομα που έχουν ανάγκη από καθοδηγητές ή ενεργούν υπό τις οδηγίες καθοδηγητών δεν είναι αναρχικοί.

    Δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστέψω την koula αλλά έχω διαβάσει και από άλλους κατά καιρούς περιστατικά με καθοδηγητές κτλ. και ειδικά η εμφάνιση με το αμάνικο τζάκετ που περιγράφει η koula λέει κάποια πράγματα…

    όπως λέει και το ότι μετά την πρώτη μολότοφ αυτό που ακολούθησε ηταν ένα μπουκάλι 1,5 λίτρου να αδειάζει μέσα από την τρύπα που είχε ανοίξει στη τζαμαρία μέσα στο κατάστημα…

    το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτό που συνέβη είναι και θα είναι πάντα το ιδανικό σενάριο και για τους απανταχού κυβερνώντες… εννοείται ότι ο Βγενόπουλος θα αναλάβει τα ανήλικα τέκνα των νεκρών για να μας δείξει πόσο πολύ πονάει τους εργαζομενους του.

    Οι εργαζόμενοι έπεσαν σε μια παγίδα η οποία στήθηκε για αυτούς χωρίς να έχουν κανένα περιθώριο να γλυτώσουν… το γράφω γιατί διάβασα κάπου τη γελοιότητα για απεργοσπάστες… δηλαδή όταν σου βάζουν ένα πιστόλι στον κρόταφο, γιατί με αυτό ισοδυναμεί η απόλυση ειδικά αυτήν την περίοδο, και σου λένε δούλεψε ημέρα απεργίας δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει λόγος για απεργοσπάστες… ειδικά όταν σε κλειδώνουν μέσα στο χώρο εργασίας σου, χωρίς να υπάρχει έξοδος κινδύνου ή διαφυγής -λέγεται δεν ξέρω αν αληθεύει ότι το εν λόγω κατάστημα δεν είχε πάρει και άδεια απο πυροσβεστική ή τέλος πάντων δεν πληρούσε τους όρους πυροπροστασίας…

    Και αυτά είναι τα αποτελέσματα της ζουγκλοποίησης της κοινωνίας στην οποία οδηγεί πάντα ο καπιταλισμός σε περιόδους κρίσης… εκεί που ο ανταγωνισμός κορυφώνεται σε τέτοιο επίπεδο που πλέον ο ένας αρχίζει να τρώει τις σάρκες του άλλου, και οπου δεν υπάρχει ίχνος ανθρωπιάς πια…

    αν ήμουν στη θέση του Τσίπρα ή της Παπαρήγα αυτή τη στιγμή, το λιγότερο που θα σκεφτόμουν θα ήταν να συναντηθώ ιδιωτικά ώστε να γίνει μια βουβή πορεία διαμαρτυρίας -ναι έτσι για αλλαγή γιατί μερικές φορές μια βουβή ταινία κρύβει πολύ περισσότερη δύναμη από μια ομιλούσα- ή μια βουβή καθιστική διαμαρτυρία. Όχι για να στείλω ένα μήνυμα ότι η Αριστερά διαφωνεί με το θάνατο ανθρώπων που ε φταίνε σε τίποτα έτσι κι αλλιώς ούτε για να καταδικάσω τη βία από όπου κι αν προέρχεται… αλλά για να καταγγείλω τους καθοδηγητές από όπου κι αν προέρχονται, τον κάθε καθοδηγητή, ηγέτη, αφεντικό… γιατί κοινωνίες που έχουν ανάγκη από καθοδηγητές, ηγέτες και αυθεντίες, θα είναι πάντοτε υποταγμένες…

    αλλά και γιατί δε θέλω οι κυβερνώντες και οι βγενόπουλοι να πάρουν εργολαβία τον πόνο και την οδύνη για το χαμό των τριών νεκρών και των τραυματιών τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για τους δικούς τους σκοπούς πάντα…

    αλλά και το κυριότερο γιατί οι 3 εργαζόμενοι αυτοί και οι άλλοι που εργάζονταν στο κατάστημα ήταν θύματα πολύ πριν τον εμπρησμό… στη θέση αυτών μπορεί να ήταν ο οποισδήποτε, εκτός από τους βγενόπουλους και τους εκάστοτε κυβερνώντες… και για αυτό θα ήθελα να δω μια βουβή νυχτερινή διαμαρτυρία… σαν μια κηδεία -όχι θρησκευτικού τύπου- γιατί μπορεί ο θάνατος να είναι το τέλος για κάτι, είναι όμως ταυτόχρονα και η αρχή για κάτι άλλο, μιας πορείας αλληλεγγύης και συμπαράστασης ξεκινώντας απο αυτούς που έφυγαν και τις οικογενειές τους…

    1. Για εμενα πρεπει γιατι δε ζουμε μονοι μας σε αυτο τον κοσμο.. Το αν είχανε καθοδηγητες το ποιοι ηταν απο πίσω το συμβαν ειναι ψιλα γραμματα. Βλεπεισ διαβαζεις μαλλον οτι ακομα και ανθρωποι που γραφουν εδω που σιγουρα δεν τους λες συντηρητικους η ατομα που δαιμονοποιουν χςρουσ, τους βλεπεις πολυ προβληματισμενους και θυμωμενους.
      Οι αναρχικοι οφειλουν να διαχωρισουν τη θεση τους, για τον εαυτο τους, τον κοσμο που τους στηριζει να δειξουν ξεκαθαρα τη συμπαθεια σε οικογενειες που θρηνουν αλλα πανω απο ολα για εναν λογω. Γιατι γυρω απο τον αναρχικο χωρο κινουνται πολλοι πιτσιρικαδες, παιδια 15-16 χρονων(ημουν και εγω σε αυτα τα πιστιρικια) που ακομα ψαχνωνται. Αμα οι αναρχικοι δε ξεκαθαρισουν οτι πραξεις σαν τις χθεσινες ειναι απεχθεις τα πιτσιρικια αυτα στο ονομα της επαναστασης ευκολα γινονται θυματα καθοδηγητων και προβοκατορων. Αμα ρτιξαν πιτσιρικαδες τις μολοτοφ(αμα πιτσιρικαδες μεταφερανε βομβα στον Χαμι, γιατι καποιος τους ειπε οτιο κανουν επανασταση και ολα καλα), δε χανονται μονο ανθρωπινες ζωες αλλα καταστρεφονται και οι ζωες παιδιων που το μονο που θελοπυν ειναι να αντιδρασουν.

      1. Anle, σε αυτό δεν θα διαφωνήσω… ίσως να πρέπει πράγματι να καταδικαστούν αυτές οι ενέργειες από όλες τις πλευρές – και τους αναρχικούς μαζί – γιατί η αλήθεια είναι ότι η ανοχή όλων μας δεν βοηθάει… Δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνεις σε μία πορεία και εκτός από τα ΜΑΤ να φοβάσαι πλέον και τους μπάχαλους… Είναι άλλο πράγμα η αυθόρμητη βία και αντίδραση απέναντι σε κάποιον που σε καταπιέζει και σου πίνει το αίμα και άλλο πράγμα η “επαναστατική” γυμναστική, ο μηδενισμός και ο χουλιγκανισμός. Νομίζω απλά ότι η ανοχή σε τέτοιες καταστάσεις πρέπει να τελειώσει… έχει αποδειχτεί πλέον περίτρανα πόσο βλάπτουν από όλες τις απόψεις… Τέσπα, βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ενέργειες αυτές αποδίδονται στους αναρχικούς… όπως είπα και παραπάνω..

      2. Καλησπέρα. Να πω επίσης πάνω σ’ αυτά και κάτι άλλο. Δεν αντέχω να ακούω για τους μπάτσους σήμερα. Δεν αντέχω να ακούω για τους μπάτσους δηλαδή σε σύγκριση με τη δολοφονία των παιδιών. Οι μπάτσοι είναι δολοφόνοι. Σώωωωωωωπα! Ε και? Εχθές πάντως παρά τα αίσχη τους δεν δολοφόνησαν αυτοί. Τους 3 ανθρώπους τους δολοφόνησαν στυγνά πρώτον αυτοί που πέταξαν τη μολότωφ στην τράπεζα και δεύτερον ο Βγενόπουλος και η συμμορία του. Οι 3 νεκροί δεν χωράνε σε ωραιοποιημένα για μας σχήματα και αναλύσεις. Τελεία.

  33. na poioi einai oi alithinoi dolofonoi kai tromokrates (se oles tis periptwseis)!
    apo to allo to “magazi” sxetika me to xtesino pogrom kai tin ktinwdi astunomiki katastoli sta eksarxeia, diabaste kai frikste:

    “Ζούμε τον Μάιο του δέκα», ακούστηκε να λέει μια κοπέλα χθες το μεσημέρι κοντά στην πλατεία Εξαρχείων, όπου συνεχίζονταν για ώρες μετά την πορεία αρκετές φασαρίες και επεισόδια. Οι αστυνομικές δυνάμεις ξυλοκοπούσαν, έκαναν προσαγωγές ενώ εκτός από τις καφετέριες και το Στέκι των Μεταναστών εισέβαλαν μέχρι και σε κατοικία σπάζοντας, εκτός από τις πόρτες, το χέρι και τα δόντια μιας κατοίκου.

    Του Αλέξανδρου Κυριακόπουλου, για την εφημερίδα Ελευθεροτυπία, της 6ης Μαΐου του 2010

    Σε κάθε δρόμο και πεζόδρομο που οδηγούσε στην πλατεία βρίσκονταν πολυάριθμες αστυνομικές δυνάμεις που δεν άφηναν κανέναν να περάσει. Πάρα πολλοί κάδοι απορριμμάτων ακόμα φλέγονταν. Γύρω από κάθε ομάδα ΜΑΤ και αρκετοί πολίτες που τους φώναζαν -μεταξύ άλλων- «χούντα» και «SS». Ολη την ώρα, διαδηλωτές και αστυνομικοί συγκρούονταν. Πότε λεκτικά και πότε με κλομπ και πέτρες.

    Η Ιωάννα Μανούσακα είδε τις αστυνομικές δυνάμεις να πολιορκούν την πόρτα του σπιτιού της. «Μόλις είχα επιστρέψει από την πορεία. Ακούω φασαρία και βγαίνω στην είσοδο της πολυκατοικίας μου. Κοιτάω να δω τι διάολο έχει γίνει και ορμάνε οι ΜΑΤατζήδες μέσα και αρχίζουν να μας κοπανάνε με τα κλομπ μέσα στην είσοδο. Οχι στην εξώπορτα στον δρόμο. Μέσα στην είσοδο. Μου σπάσανε τα δόντια με τα κλομπ. Κουνιούνται, πέσανε τα δόντια μου, τα βλέπεις ότι κουνιούνται. Μου σπάσανε και το χέρι. Τρέξαμε και μπήκαμε μέσα στο σπίτι μας. Μας ακολούθησαν. Προσπαθούσαν να μπούνε μέσα στο σπίτι μας. Στο σπίτι μας! Σπάσανε την κλειδαριά. Θέλανε να μπούνε μέσα». Ο άντρας της, ο συνθέτης Βασίλης Βασιλάτος, λέει: «Κρατούσαμε την πόρτα του σπιτιού κυριολεκτικά με τα σώματά μας. Είχαν μαζευτεί νωρίτερα έξω από το σπίτι μας όλες αυτές οι ειδικές δυνάμεις. Βγήκα και τους φώναξα: Τι κάνετε εδώ πέρα; Είστε καθημερινά έξω από τα σπίτια μας. Μας έχετε κάνει τη ζωή κόλαση. Μας έχετε πνίξει στα δακρυγόνα. Φύγετε, δεν θέλουμε να σας βλέπουμε. Ξαφνικά μας στρίμωξε μια ομάδα αστυνομικών. Είχαν βγάλει τα κλομπ. Πρώτα έσπασαν την εξώπορτα και την παραβίασαν. Χτύπησαν τη γυναίκα μου. Μας είδαν που μπήκαμε στο διαμέρισμα του ισογείου. Μπήκαν όλοι μέσα και προσπαθούσαν επί περίπου πέντε λεπτά να σπάσουν την πόρτα του σπιτιού μας και να μπούνε μέσα». Χωρίς να γίνει καμία σύλληψη ή προσαγωγή, οι αστυνομικές δυνάμεις αποχώρησαν.

    Λίγο νωρίτερα, ένας νεαρός με πράσινη μπλούζα και τα χέρια πισθάγκωνα πιασμένα με χειροπέδες καταφέρνει να διαφύγει από τον αστυνομικό κλοιό που τον περιφρουρεί και αρχίζει να τρέχει στην οδό Τσαμαδού και κατεύθυνση την πλατεία Εξαρχείων. Ολος ο κόσμος τον χειροκροτεί, ενώ όλες σχεδόν οι καφετέριες της πλατείας ανοίγουν τις πόρτες τους για να τον κρύψουν. Τον καταδιώκουν δεκάδες αστυνομικοί και δυνάμεις των ΜΑΤ. Σε πολλές καφετέριες δίπλα στους καφέδες και τα ποτά, βλέπει κανείς μπουκάλια με «Maalox», οξυζενέ και γάζες. Ο νεαρός με την πράσινη μπλούζα ξανασυλλαμβάνεται λίγο αργότερα μέσα σε καφετέρια. Ενώ το μαζεμένο πλήθος γιουχάριζε τους αστυνομικούς και φώναζε στον συλληφθέντα «Κώστα, δεν είσαι μόνος», καταφθάνουν προς την πλατεία περισσότεροι από 50 αστυνομικοί σε μοτοσικλέτες πατώντας όλη την ώρα τις κόρνες τους. Σε μια αστυνομική μοτοσικλέτα, ο ήχος της κόρνας έχει αντικατασταθεί από δυνατά γαβγίσματα. Αρκετοί εξ αυτών (Δύναμη Δ) μπαίνουν με τις μοτοσικλέτες τους στην οδό Τσαμαδού και σταματάνε έξω από το Στέκι των Μεταναστών. Κατά την «άγαρμπη» είσοδό τους ρίχνουν κάτω κάμποσες σταθμευμένες πολιτικές μοτοσικλέτες. Δεν αργούν να εισβάλουν μέσα στο κτίριο. Ενώ από τα μπαλκόνια τούς φώναζαν και έβριζαν, οι αστυνομικές δυνάμεις ξυλοκόπησαν παρευρισκομένους, έβγαζαν δε μέσα από το Στέκι πανό, πλακάτ και ό,τι άλλο έβρισκαν και το έσπαγαν.

    Δύο φωτογράφοι που απαθανάτιζαν αυτές τις εικόνες βρέθηκαν περικυκλωμένοι από αστυνομικούς που απαιτούσαν να σβηστούν οι φωτογραφίες τους. Σε ανακοίνωσή του το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα αναφέρει πως «Η κυβέρνηση του ΔΝΤ και της χούντας των αγορών επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την εγκληματική ενέργεια στην τράπεζα για να επιβάλει καθεστώς τρόμου στη χώρα. Το όργιο της αστυνομοκρατίας με τον χημικό πόλεμο και τους μαζικούς ξυλοδαρμούς κορυφώθηκε σήμερα το απόγευμα στα Εξάρχεια”

  34. Όλα ξεκίνησαν τόσο καλά και ελπιδοφόρα εχτές που για πρώτη φορά έπιασα τον εαυτό μου να μην είναι αγχωμένος όπως σε τόσες και τόσες πορείες.
    Γιατί?
    Μα όταν βλέπεις λίγα μέτρα πιο πίσω σου τόσο καινούργιο κόσμο όλων των ηλικιών από τους γνωστούς συντρόφους μέχρι και τον φούρναρη της γειτονίας μου με τα παιδιά του( άτομο σχεδόν δεξιών πεποιθήσεων και μόνιμος αντίλογος σε κάθε τι αγωνιστικό ) να φωνάζει και να ανεμίζει μαύρη σημαία ,πώς μπορείς να αγχωθείς?

    Ένοιωσα ότι αυτή την φορά ότι κάτι μεγάλο πάει να δημιουργηθεί και ότι επιτέλους μπορεί η αριστερά να μην ενώνεται αλλά ο απλός κόσμος του μεροκάματου και της δουλειάς ΕΝΩΝΕΤΑΙ.

    Μετά από όσα έγιναν το μούδιασμα στην καρδιά δεν λέει να φύγει.

    Το σύστημα κόσμο ανέντακτο με αγωνιστική διάθεση δεν θα ήθελε να ξαναδεί και μετά από όσα είδαμε, ζήσαμε, βιώσαμε εχτές μάλλον επέτυχε το σκοπό του.
    Μακάρι να διαψευστώ κάθετα και οριζόντια και σύντομα μάλιστα)

    Σε καμιά περίπτωση δεν αποκλείω παρακρατική προβοκάτσια ή επί σκοπό ενεργεία αλλά τα παραδείγματα είναι άπειρα σε όσους κατεβαίνουν σε πορείες και έχουν εμπειρίες πραγματικά αγωνιστικών κινητοποιήσεων ότι ίσως να αρμενίζουν και κάποιοι τύποι στραβά εκτός από το γεγονός ότι ο γιαλός είναι στραβός..

    Αντιεξουσιαστης /επαναστάτης και χούλιγκαν/μπαχαλάκιας δεν είναι σύμμαχοι..

    Το δάχτυλο αδυνάτισε σύντροφοι και κάποιοι άρχισαν να φαινόνται πια από πίσω του.

    (( Όταν το Δεκέμβριο και ενώ η Αθήνα καιγόταν κάπου στο κέντρο μαζί με ένα σύντροφο φωνάξαμε σε κάτι μπάχαλους που ετοιμάζονταν να λαμπαδιάσουν ένα μαγαζί με ρούχα { ΠΑΛΙ ΜΕ ΜΠΕΤΟΝΑΚΙ }και ενώ ο ιδιοκτήτης ήταν μέσα (πάλι καλά που είχε πίσω πόρτα μάλλον, γιατί εγώ να βγαίνει από μπροστά δεν τον είδα) να σταματήσουν εκτός ότι το λαμπάδιασαν τελικά μας πήραν και στο κυνήγι από πάνω βρίζοντας μας .. ))

    Δεν είμαι επηρεασμένος από καμιά προπαγάνδα και ούτε έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες για το στρατόπεδο που διάλεξα και για τους συμμάχους του αλλά η απογοήτευση και ο θυμός σήμερα δεν με αφήνει να τα ρίξω σε κανένα βγενόπουλο ή χρυσοχοίδη.(παρόλο που φταίνε εξίσου για όσα τραγικά έγιναν )

    Αυτοί ικανοί για όλα ήταν είναι και θα είναι δεν μεταλλάχτηκαν με τον καιρό.
    Πάντα αδηφάγα γουρούνια ήταν.
    Εμείς γιατί να γίνουμε η τροφή τους τόσο εύκολα δεν καταλαβαίνω και πάω να σκάσω..

  35. ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ
    ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ΖΗΤΗΣΕ Η ΟΤΟΕ

    Οι εργαζόμενοι στις Τράπεζες με τη μαζική τους συμμετοχή στη σημερινή 24ωρη πανελλαδική απεργία διαμαρτυρίας της ΟΤΟΕ, απαιτούν να αποδοθούν όλες οι ευθύνες στους υπεύθυνους.

    Οι αιτίες, που στοίχησαν τη ζωή στους τρεις εργαζόμενους στο κατάστημα της οδού Σταδίου της MARFIN EGNATIA BANK, πρέπει να διερευνηθούν σε βάθος και να αποδοθούν ευθύνες στους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς.

    Η ΟΤΟΕ έχοντας έννομο συμφέρον ως κλαδική συνδικαλιστική οργάνωση των τραπεζοϋπαλλήλων, θα παρακολουθήσει την πορεία των ερευνών και θα στραφεί κατά όλων των υπευθύνων.

    Η ΟΤΟΕ καταδικάζει για μια ακόμα φορά τη δολοφονική επίθεση που αφαίρεσε τη ζωή σε τρεις συναδέλφους και όσους την σχεδίασαν και την εκτέλεσαν, οι οποίοι πρέπει άμεσα να βρεθούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά.

    Όμως, είναι προφανές, ότι το τραγικό γεγονός δεν ήταν ατύχημα, ούτε αποτέλεσμα μιας κακιάς στιγμής.

    Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, το κατάστημα της συγκεκριμένης τράπεζας δε διέθετε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, που προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία για την προστασία της ζωής των εργαζόμενων και των συναλλασσόμενων πολιτών.

    o Δεν διέθετε ειδικούς άθραυστους υαλοπίνακες στην εξωτερική όψη, που δεν επιτρέπουν την είσοδο εύφλεκτων και βαρέως τύπου αντικειμένων.

    o Δεν διέθετε ικανό σύστημα πυρασφάλειας για την άμεση κατάσβεση των εύφλεκτων υλικών.

    o Δεν διέθετε εναλλακτική έξοδο κινδύνου, ενώ η κεντρική είσοδος του καταστήματος – για άγνωστους λόγους – ήταν κλειδωμένη.

    o Δεν διέθετε προστατευτικά σιδερένια ρολά αποτροπής επιθετικών ενεργειών.

    Όμως εκτός από τα παραπάνω, που αποτελούν τις στοιχειώδεις και προβλεπόμενες από το νόμο υποχρεώσεις ασφάλειας, η Διοίκηση της Τράπεζας δεν διέθετε ούτε την απαραίτητη προνοητικότητα, αλλά ούτε και την αναγκαία ευαισθησία να δώσει εντολή στους εργαζόμενους του συγκεκριμένου καταστήματός της να μην εργασθούν σε μια ημέρα γενικής απεργίας.

    Ειδικότερα δε, όταν πρόκειται για ένα κατάστημα που βρίσκεται στην οδό διέλευσης της πορείας των εργαζομένων, όταν γνώριζε – όπως άλλωστε γνωρίζουν όλες οι Τράπεζες – ότι τα καταστήματα των Τραπεζών της οδού Σταδίου είναι μόνιμοι στόχοι ανθρώπων που δεν έχουν σχέση με τους διαδηλωτές εργαζόμενους και το περιεχόμενο των απεργιακών κινητοποιήσεων, αλλά βρίσκουν την ευκαιρία να επιδοθούν σε πράξεις βίας και αυθαιρεσίας, θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και περιουσίες.

    Η ΟΤΟΕ ζήτησε σήμερα συνάντηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μ. Χρυσοχοΐδη, προκειμένου να απαιτήσει την τήρηση όλων των μέτρων ασφαλείας που προβλέπονται σε όλες τις Τράπεζες και την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων.

    Παράλληλα, θα παρακολουθήσει στενά την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής, προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη και καταλογισμός των ευθυνών, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να μην επαναληφθούν ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ τέτοια θλιβερά γεγονότα στο μέλλον.

  36. Υποβλήθηκε από giorgos1 στους δίπλα και πρόκειται για ανακοίνωση της “Συσπείρωσης Αναρχικών” (από http://anarchypress.wordpress.com/)

    “…Πρώτα απ’ όλα θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι ο θυμός μας είναι απερίγραπτος, τόσο για την θρασύδειλη παρα-κρατική συμμορία, που ευθύνεται για την δολοφονία τριών ανθρώπων, δύο γυναικών –η μία μάλιστα έγκυος στον τέταρτο μήνα– και ενός άνδρα, που εργάζονταν στην τράπεζα Marfin στην οδό Σταδίου, όσο και για τον συρφετό πολιτικών και δημοσιογράφων που έσπευσαν να ταυτίσουν τον δίκαιο ξεσηκωμό εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις με την αποτρόπαια αυτή δολοφονία.

    Και όμως η αλήθεια δεν μπορεί να σβηστεί. Ένα οργισμένο ποτάμι διαδηλωτών περικύκλωσε την Βουλή και για ώρες επιχειρούσε να εισβάλλει δίνοντας σκληρές μάχες με τις δυνάμεις καταστολής…

    …Τέλος, θα επαναλάβουμε για μιαν ακόμη φορά, ότι οι αναρχικοί αγωνιστές δεν έχουν καμία σχέση με κανενός είδους θλιβερή συμμορία. Συμμετέχουν στους κοινωνικούς αγώνες προτάσσοντας πρώτα απ’ όλα το ήθος, την ανιδιοτέλεια και την αυταπάρνηση. Δεν έχουν σκοπό να αποκομίσουν οικονομικά ή άλλα οφέλη. Δεν έχουν ως σημαία τους την ρήση κλέψε, σπάσε, άρπαξε. Αποστρέφονται και δεν συναγελάζονται με οποιονδήποτε θέλει να επιβληθεί, με επαναστατικούς ή μη τρόπους. Περιφρονούν απερίφραστα τα κάθε είδους παράσημα, που διεκδικούν οι δήθεν φωτισμένες πρωτοπορίες και γυρνούν χωρίς δεύτερη σκέψη την πλάτη στις κινηματικές πλειοψηφίες, που όμως μοιάζουν τόσο λίγες και τόσο μικρές…

    Η 5η Μάη, σίγουρα, θα καταγραφεί με τον πιο έντονο τρόπο στην ιστορία των κοινωνικών αγώνων. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το οδυνηρό γεγονός της δολοφονίας τριών ανθρώπων θα αποτελέσει και το κύκνειο άσμα όσων επιχειρούν να δεσμεύσουν κοινωνικές πρακτικές, αβαντάροντας, από τη θέση εντολοδόχου, τις διάφορες παρα-κρατικές συμμορίες, όποιον μανδύα και αν αυτές έχουν.

    Βέβαια, «συν Αθηνά και χείρα κίνει»…

    Αθήνα 5 Μαΐου 2010

    “Συσπείρωση Αναρχικών”

  37. ενα καλο πραγμα διαπιστωσα χθες.
    απο μουμουε κ ιντερνετ,μιας κ ειμαι μακρια απο τα γεγονοτα για να εχω δικη μου αποψη,ενιωσα πρωτη φορα οτι υπηρχε μια αλληλεγκυη,μια αλληλουποστηριξη αναμεσα στους χορους εστω κ ας μην υπηρξε κατι επισημο.στεκει ή ειναι κ αυτο ενας απτους ευσεβεις ποθους μου;;;

    1. Δημιουργείται αυθόρμητα αυτή η αλληλεγγύη, εγλω χτες βρέθηκα σε πορεία του ΚΚΕ, παρότι φυσιολογικά δεν κολλάω μαζί τους με τίποτε, μια και ήταν η μόνη πορεία στην πόλη.

      1. χαχαχαχαχα μικρό μέρος τι να κάνεις, έτσι όμως θα σχηματιστεί εδώ η μεγάλη λαϊκή συμμαχία ρεεεε

      2. κ ο ελας απο χοριουδακι ξεκινησε…

        μα δεν εχουμε πια τον Αρη…

      3. Άλλες εποχές, άλλες ανάγκες, άλλες ζυμώσεις, άλλα μέσα. Το έλλειμα ηγεσίας είναι υπαρκτό, αλλά ζούμε φάση που η Ιστορία είναι γκαστρωμένη. Τι θα βγει κανείς δεν ξέρει… οπότε μπορεί και να ‘ναι για καλό. Think positive.

  38. εμενα με καλυπτει η ανακοινωση,γιατι ποτε δεν πιστευα οτι οι αναρχικοι θα κινουνταν με τετοιο τροπο ωστε να αφαιρεσουν ανθρωπινες ζωες.Δυστυχως σημερα δεν μπορουσα να ειμαι εξω απο τη Βουλη.Αλλα απο αυτα που εζησα χθες ηταν φως φαναρι οτι προκειται για μια «αλοπροσαλη θλιβερη συμμορια»,που μονο στοχο εχει να διαλυει τις πορειες και διαμαρτυριες των εργαζομενων αλλα και των χιλιαδων ανεργων.Δεν ξερω απο ποιους καθοδηγουνται αλλα ετσι προσπαθησαν να δυαλυσουν τη πορεια χθες σπρωχνοντας την στη Φιλελληνων με οργανωμενο σχεδιο, που μας επνιξε στα χημικα.

  39. Πολυ δημοκρατικος ο George!!
    Οποιος λεει ΟΧΙ τον διαγραφει!!!

Leave a reply to tolos Cancel reply